I så fall, hva gjør en jailbreaking?

Moderator: Moderatorer
Den åpner for at du kan legge inn software som ikke har blitt godkjent av ze iPolice (dvs Jobs). Det åpner også for at noe kan kjøre i bakgrunnen (f.eks Spotify). Selv har jeg ikke krøpet til korset enda, av den enkle grunn at jeg ikke har trengt dette, men jeg ser fordelene med å åpne fengselet jaDumpvalve N1692 skrev:Er det slik at man mister garantien på iPhone når man Jailbreak-er den?
I så fall, hva gjør en jailbreaking?
HTC med Win Mobile er noe helt annet enn HTC med android, bare så det er sagtDumpvalve N1692 skrev:blablablaJeg har hatt HTC, og det er en grunn til at jeg ikke har det nå
Stemmer det, og selv er jeg keen på å sjekke Experia10 som gammel SE-gutt (frem til P1i-en tok kvelden og 3Gs tok over). Siden jeg er Applegutt på min hals også (med powerbook og mac mini i blodtrimmet utgave), så går det glatt i 3Gs nå. Jeg er overveldet, selv om selve telefonen er crap da. PDA-en er uovertruffen, og så liker jeg ikke knekk i fonen minDaniel N683 skrev:Det finnes mange andre telefoner som også kjører Android OS som operativsystem..Dumpvalve N1692 skrev:blablablaJeg har hatt HTC, og det er en grunn til at jeg ikke har det nå