900 er ein grei bil å kjøpe som fysste bil, relativt sikker, bra åk-komfort sjølv om det er litt støy som du seier.
Men, om du satsar på ein seint 900, M92 eller M93, finns det airbag som tilval. Er monge av 2.1 liters (140hk utan turbo) bilane som har airbag som standard.
Ellers vil eg råde deg til å diskutere dette med din far på ein saklig måte. Reknar med han sakl betale bilen sidan han tydligvis har so mykje han skulle ha sagt.
Det heile kjem igrunnen på kor mykje du skal legge i bilen, å kjøpe ein gammal turbobil til 20kkr betyr nok at du må skrue avogtil, men kjøper du ein nyare bil som er godt halden slepp du unna mykje av det.
So kik litt på bilar, og dokke vil nok forhåpentligvis finne ein bil som er grei nok. Eit tips er å ikkje hoppe på den fysste og beste bilen, men bruk litt tid å kike på fleire bilar før du kjøper.
Og sidan du tydligvis ikkje har køyrt 900 før er det ikkje sikkert det vert so bra som du har drøymt om...

Berre spør broderen, han har ein 9k, når han endelig fikk prøve 900:an min kalla han det veteranbil. Det var so absolutt ikkje ein moderne bil å køyre sa han, og eg forstår han igrunnen. Husk på at grunnkonstruksjonen er nærmare 40 år...
Og til slutt, flyttar inlegget til Saab Turbo-forum.