Daniel N683 skrev:
Noen som veit om noen flere bilder av denne ?

Moderator: Moderatorer
Daniel N683 skrev:
Huskar desverre ikkje i farta, men det var en vassa totaktsmotor i den, ikkje noko V6...Eirik N396 skrev:Forlenget front, og forkortet bak. Hjelle husker kanskje hva mer som var gjort med den? Det er vel alltid nærliggende og tenke på V6 når en ser slike forlenga 96:or, men jeg er ikke sikker på om den hadde det..Børre N17 skrev:Lång-lång-nosen er vel tilsalgs for en god del svenskedaler. Hva er det som er gjort me'n foruten forlengelsen?
Jada, jeg vet hvem eieren er ihvertfallsaab-900-turbo skrev:Noen som veit om noen flere bilder av denne ?
Det er helt riktig, den står utenfor verkstedet til Knut, det er sønnen hans Johnny som har den v4ern, de har brukt den til noe racing en gang i tiden, men den har stått mange år nå så vidt jeg vet.Børre N17 skrev:Noen som har litt mer info om V4x4:an? Den står vel utafor han der i Sjuntorp om jeg i feiltar meg? Har omtrent det samme bilde av'en et sted jeg også tror jeg. Litt av et racingbygg.
4x4 systemet er bare lagt der for å vise det fram. Bilen på bildet er en "standard" framhjulsdrevet banebil.Børre N17 skrev:..
Noen som har litt mer info om V4x4:an? Den står vel utafor han der i Sjuntorp om jeg i feiltar meg? Har omtrent det samme bilde av'en et sted jeg også tror jeg. Litt av et racingbygg.