Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
NjalVM
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 62
Registrert: 25 jan 2010, 08:27
Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
Sted: Bergen, eller deromkring..

Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av NjalVM » 25 jan 2010, 10:11

Hei godtfolk!

Eg er på nippet til å handle meg 9-5 og treng nokre råd og tips til kva eg skal sjå etter.

Det er ein 2004 modell (registrert 2. januar '04), 9-5 2.0t Vector.

Den ser fin ut i lakken, det skal ikkje vere rust på den, den har komplett servicehefte, og det er bytt olje og -filter med dobbel intervall (~15' km); alt gjort hjå Scan Auto, Bergen.

Bilen har gått ~105' km, i ei blanding av lange helgeturar og korte turar til og frå jobb (lange = Bergen - Austlandet, korte: ~10 km).

Eg har sjekka med Scan Auto, og dei bekrefta at det er ein ein "ekte" '04-modell (med tanke på oil sludge- og turboproblematikk), og meiner det er eit god kjøp.

Elles kan nemnast nye (dyre) sommar- og vinterdekk, samt nye (originale) 16" felgar på vinterdekka (garanti; då dei gamle vart ete opp av di dekka roterte på felgen), nye xenon-pærer og litt anna snacks som blåtann handsfree og inngang for MP3-spelar (kan det stemme at dette er ettermontert?).

Bilen vert levert på EU-godkjenning i morgon, og vert overlevert meg ferdig godkjent for 165 000,-.. Eg tykkjer ikkje dette høyres ut som ein dårlig deal..


Men er det andre ting eg må sjå etter, og er det ting som er kjent for å ryke på desse bilane i løpet av neste 20-30' km? (Det er greit å vite om det..) Om f.eks. turboen vert dårligare, men fungerer, ser eg ingen grunn til å byte den om det ikkje er naudsynt mtp. fare for motorhavari..

Alle råd og tips tas i mot med takk!

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12871
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av Ingvar N629 » 25 jan 2010, 11:35

Lakkslipp på sidespeil, dempere bak og bærearmsforinger i bakhjulsopphenget. Bensinpumpe etterhvert som den eter på seg noen km.

Turboen byttes så snart den begynner å slippe igjennom olje, ingen grunn til å kjøre med en "litt slitt" turbo, for når den raser så raser det ordentlig og du står fort med oljetørr motor. DET kan bli en dyr affære det, gitt!

Uansett, "kjøp av 9-5" er et gjengangerspørsmål her, så om du benytter søkefunksjonen så skal det være mulig å finne temmelig mye informasjon i eldre tråder.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Brukeravatar
NjalVM
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 62
Registrert: 25 jan 2010, 08:27
Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
Sted: Bergen, eller deromkring..

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av NjalVM » 25 jan 2010, 12:12

Har søkt, men klarte ikkje finne så mykje.. Mulig det kan skuldast feil stikkord.. (Error locatet between keyboard and chair.)


Eg fekk mail frå seljar i dag, så seier han la merke til ein "klunkelyd" frå høgresida bak når han køyrde frå fjellet forleden dag..
Kan dette komme av sletne foringar?
Kva er cirka kostnad for byte på verkstad?

Ved testkøyring reagerte eg på at bilen spora kraftig ved gasspådrag.. Vert dette redusert om ein byter til f.eks. foringar av polyuretan?

Og kan eg på noko vis få eit innblikk i korleis turboen har det, utan å byrje demontere bilen?

(Eg er ingen mekanikar; så beklagar for eventuelle "dustespørsmål".. -Bilen går nok uansett inn til statuskontroll før eventuelt sal; men eg klarar ikkje heilt få meg til å stole på ein verkstad heilt utan vidare..)


Brukeravatar
Aleks-ander_N948
MAX BOOST
Innlegg: 2038
Registrert: 18 jan 2005, 01:00
Medlemsnummer: N948
Navn: Aleksander

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av Aleks-ander_N948 » 25 jan 2010, 17:17

NjalVM skrev:
Og kan eg på noko vis få eit innblikk i korleis turboen har det, utan å byrje demontere bilen?
Se etter blårøyk etter oppstart og når du gir på. :lol:
Saab 9-3 SS Vector 2005
Saab 900 S Talladega 1997 - Solgt

Singsaker
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 821
Registrert: 02 mar 2007, 13:27
Medlemsnummer: N968
Bil: Saab 9-5 M04
Sted: Trondheim

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av Singsaker » 25 jan 2010, 21:25

NjalVM skrev:Ved testkøyring reagerte eg på at bilen spora kraftig ved gasspådrag.. Vert dette redusert om ein byter til f.eks. foringar av polyuretan?
Er det piggfrie vinterdekk?

En forhjulstrekker vil normalt dra litt til siden når du drar på, intet galt med det om du ikke føler du sitter på ryggen til en okse på 1000kg
07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.

Brukeravatar
NjalVM
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 62
Registrert: 25 jan 2010, 08:27
Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
Sted: Bergen, eller deromkring..

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av NjalVM » 25 jan 2010, 21:41

Piggfrie, ja..

Ein ting er at det drar litt.. Noko anna er å måtte tvihalde kring rattet..
Men skal forhøyre meg litt hjå Scan når eg stikk innom der..

Brukeravatar
Ingvar N629
MAX BOOST
Innlegg: 12871
Registrert: 14 mar 2006, 16:41
Medlemsnummer: 629
Navn: Ingvar Garåsen
Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
Sted: Rissa

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av Ingvar N629 » 25 jan 2010, 23:38

NjalVM skrev:Piggfrie, ja..

Ein ting er at det drar litt.. Noko anna er å måtte tvihalde kring rattet..
Men skal forhøyre meg litt hjå Scan når eg stikk innom der..
Skal ikke være så mye, spesielt ikke på en 2,0t 150 hk. Aeroen har 250 hk og de er da temmelig retningsstabile.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan

Singsaker
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 821
Registrert: 02 mar 2007, 13:27
Medlemsnummer: N968
Bil: Saab 9-5 M04
Sted: Trondheim

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av Singsaker » 25 jan 2010, 23:58

Ingvar N629 skrev:
NjalVM skrev:Piggfrie, ja..

Ein ting er at det drar litt.. Noko anna er å måtte tvihalde kring rattet..
Men skal forhøyre meg litt hjå Scan når eg stikk innom der..
Skal ikke være så mye, spesielt ikke på en 2,0t 150 hk. Aeroen har 250 hk og de er da temmelig retningsstabile.
Med piggfrie dekk så drar min godt til siden ved brå aks i lav fart, men det kommer vel på hva man er vant til...........
07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.

Brukeravatar
NjalVM
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 62
Registrert: 25 jan 2010, 08:27
Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
Sted: Bergen, eller deromkring..

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av NjalVM » 26 jan 2010, 08:59

Singsaker skrev:(..)kommer vel på hva man er vant til...........
Polo. 1 liter og <50 hestar...
Muulig det har noko med det å gjere.. Og så har eg berre testa bilen på sporete Bergensasfalt...

Singsaker
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 821
Registrert: 02 mar 2007, 13:27
Medlemsnummer: N968
Bil: Saab 9-5 M04
Sted: Trondheim

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av Singsaker » 26 jan 2010, 10:39

NjalVM skrev:
Singsaker skrev:(..)kommer vel på hva man er vant til...........
Polo. 1 liter og <50 hestar...
Muulig det har noko med det å gjere.. Og så har eg berre testa bilen på sporete Bergensasfalt...
Da vil nok til og med 2.0t dra litt godt, så har du sikkert dobbelt så brede dekk :mrgreen:
07. Saab 9-5 1,9 tdi man, sedan.

Brukeravatar
NjalVM
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 62
Registrert: 25 jan 2010, 08:27
Bil: '04 SAAB 9-5 Vector, 2.0t
Sted: Bergen, eller deromkring..

Re: Kva skal eg sjekke ved kjøp av '04-modell 9-5 2.0t?

Legg inn av NjalVM » 27 jan 2010, 14:13

EU-godkjenning gjennomført.
Det vart bytt bakdemparar (mulig sprengt pga. kulde), bremseklossar bak og ei skiltpære. Elles ingen ting.

Foringane såg bra ut..

(Nett sånn til info..)

Svar