Hei
Noen som vet om den orginale mobilholderen medfører boring av hull i panelet ??
Eller festes den på en annen smart måte ?
R.
Mobilholder 9-3 SC -07 mod
Moderator: Moderatorer
-
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 506
- Navn: Eimund Lunde
- Bil: 96, 97, 99, 900, 9-3, 9-5
- Sted: Sandnes
Re: Mobilholder 9-3 SC -07 mod
Null hull
Husker ikke helt hvordan jeg festet den, men det var ingen borring eller lignende.
Edit: 9-5 jeg har da

Husker ikke helt hvordan jeg festet den, men det var ingen borring eller lignende.
Edit: 9-5 jeg har da

Mvh
Eimund
Eimund
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1865
- Navn: Ronald Larsen
- Bil: Saab 9-3 SC -07 Vector
- Sted: Oslo
Hmm..
Saab står hardnakket på at det må skrus, men iflg. de monteringspapirene de printet ut til meg kan det se ut som dobbelsidig tape på den innerste delen så skru den ytterste delen fast i den innerste delen ....
Noen som vet no mere ??
Saab står hardnakket på at det må skrus, men iflg. de monteringspapirene de printet ut til meg kan det se ut som dobbelsidig tape på den innerste delen så skru den ytterste delen fast i den innerste delen ....
Noen som vet no mere ??
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Ja den originale til 9-3 SS/SC skal i flg papirene skrus inn igjennom den undre som benyttes som boremal.
Men om du ikke vil det er det jo er forsøk verdt å bruke monteringstape av god kvalitet, og feste sammen de to delene med en kortere skrue med mutter før du limer alt på plass. Husk å vaske monteringsflatene godt med sprit først.
Men om du ikke vil det er det jo er forsøk verdt å bruke monteringstape av god kvalitet, og feste sammen de to delene med en kortere skrue med mutter før du limer alt på plass. Husk å vaske monteringsflatene godt med sprit først.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
-
- 0.7 bar
- Medlemsnummer: N1865
- Navn: Ronald Larsen
- Bil: Saab 9-3 SC -07 Vector
- Sted: Oslo
TakkerBørre N17 skrev:Ja den originale til 9-3 SS/SC skal i flg papirene skrus inn igjennom den undre som benyttes som boremal.