Har fokus på å holde kostnadene nede derfor blir det ikke stooore endringer, men noe blir det...

1) Har nå endelig byttet emblemet på panseret med et nytt. Liten endring - stooor forskjell!
2) Byttet askebegeret med storage room. Veeeldig lite plass i den. Litt skuffet. Hadde håpt at det blir plass til mobil i hvert fall, men nei...
3) Har montert skinn drakt rundt håndbrekket. Hatet den originale åpningen.
4) Har montert flaskeholder på dør på min side. Ble bra!
Det blir mer etterhvert: 18" felger, netting i grill, noen små detaljer....
Ting jeg lurer på:
1) Er det mulig å bytte nåværende CD/radioblokk med en DVD som tar MP3? Eller noen andre forslag på hvordan jeg kan spille av mp3 i bilen? RF transmitter vil jeg helst ikke ha.
2) Er det noen som har installert netting i frontfanger? Kan fangeren lett tas av? (har tåkelys installert) Noen tips?
3) Billigst soting av ruter i Stavanger? Hva er maks tillatt soting bak A stolpene? Hørte at det ikke er lov i det hele tatt, men det går greit så lenge det ikke overstiger en viss prosent. Noen som vet?
4) Kan man lakkere de sorte plast dekor-delene foran, bak og spoiler i bilens farge? Er det vits? Vil lakken holde? Blir det stygt? Noen som har gjort det?
5) Har noen prøvd å fjerne riper i skinnseter? Hva er den beste og billigste måten?
6) Går det an å gjøre noe med riper i vinylinteriøret?
Takk for hjelpen!