Det ble desverre ikke noe av i år, jeg måtte jobbe en del i påskehelgen. Får satse på neste år kanskje.Terra N837 skrev:For å spørre om noe helt annet, var du på svalbard i påsken?

Moderator: Moderatorer
Det ble desverre ikke noe av i år, jeg måtte jobbe en del i påskehelgen. Får satse på neste år kanskje.Terra N837 skrev:For å spørre om noe helt annet, var du på svalbard i påsken?
Kan tipse om programmet MarketEnabler , dette gir deg tilgang til betalingsappene ogsåArnesl N1394 skrev:Og i dag har jeg henta min LegendTerra N837 skrev:Har akkurat vært å henta nytelefonen, HTC legendNå må den lade en stund til jeg kan slå den på.. Kribler i småfingrene
Var litt i tvil om jeg skulle vente ei uke til og evt. gå for Desire, men regner med at denne er bra nok for meg.. Var også litt i tvil om jeg skulle bikke over mot iPod grunnet programutvalget, men håper at Android kommer opp på samme nivå snart. Desuten så har jo ALLE iPod
Så langt er jeg ihvertfall godt fornøyd
AkkuratEdHunter N815 skrev:Det ble desverre ikke noe av i år, jeg måtte jobbe en del i påskehelgen. Får satse på neste år kanskje.Terra N837 skrev:For å spørre om noe helt annet, var du på svalbard i påsken?
Jeg oppdaget at HTC kom med Desire etter jeg hadde bestilt Legend, men er meget fornøydArnesl N1394 skrev:Og i dag har jeg henta min LegendTerra N837 skrev:Har akkurat vært å henta nytelefonen, HTC legendNå må den lade en stund til jeg kan slå den på.. Kribler i småfingrene
Var litt i tvil om jeg skulle vente ei uke til og evt. gå for Desire, men regner med at denne er bra nok for meg.. Var også litt i tvil om jeg skulle bikke over mot iPod grunnet programutvalget, men håper at Android kommer opp på samme nivå snart. Desuten så har jo ALLE iPod
Så langt er jeg ihvertfall godt fornøyd
Ja, HUP er et fantastisk tilbud. Har benyttet meg av det jeg også. Men, det var utrooolig få som benyttet seg av det tilbudet ellers i firmaet, til tross for god informasjon ...EdHunter N815 skrev:I går kveld satt jeg og lette litt etter en *kremt* "gratis" versjon av MS office 2007, men gadd ikke styre med å laste ned noe og gikk og la meg.
På jobb i dag fant jeg ved en tilfeldighet ut at vi har en firmaavtale med microsoft, tror de kalte det "Home use program" eller noe sånt. Det innebærer at vi får kjøpe Office 2007 enterprise for den nette sum av 115 kroner.![]()
I tillegg får vi også gratis Mcafee antivirus. Begynner å like å jobbe i et stort og verdensomspennende firma jeg.
Ja, det er vel litt smak og behag... Eneste jeg savner fra MS Office er SMS applikasjonen til telenor i OutlookSkavold skrev:Har prøvd OpenOffice mange ganger opp igjennom åra, men har aldri blitt dus med det.