http://www.gummihuset.se/picture/product/prd2454.jpg
awesome spør du meg
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderatorer
Ja de der var rå! Har tenkt på de der Dotz Nardo'ene i 18" eller 19" til min, men de er så sinnsykt dyre. Jeg må jo nesten ha senk i tillegg daPetterSmart skrev:det blir nok disse
http://www.gummihuset.se/picture/product/prd2454.jpg
awesome spør du meg
Jaja, lykke til sier bare jeg... 20" lever neppe mer enn èn sesong på hullete vestlandsveier. Selv kjørte jeg 18" før, og i løpet av to sesonger tok jeg livet av to felger og tre dyre pirellidekk på grunn av huller i veien.PetterSmart skrev:da blir det mye bedre for da kommer jeg trillende i mine nye 20 tommere
Tro meg, jeg var forsiktig, men det skal absolutt ingenting til om du har 20". Jeg hadde som sagt 18" med 45-profil, og likevel klarte jeg å ødelegge for over 10 000 kr på to sesonger på grunn av huller jeg ikke hadde mulighet til å unngå. Det er utrolig hvor godt de gjemmer seg i mørke og regn, og om du oppdager dem så er det som regel for sent så du ikke rekker å svinge unna. Vil ikke tenke på hvor lite som skal til om du skal ha 25 eller 30 profil...PetterSmart skrev:ja har hørt rykter om at det skal være noelunde hardt å kjøre med det på disse "flotte" veiene vi har. men er drit lei av stygge 16 tommere med ballong dekk på. så no blir det 20" uansett hva folk sier. så får vi se hvor langt lommeboken holder når det gjelder å ødelegge felgene og dekkene og hele tiden kjøpe nye.
men så har jeg en liten taktikk for åssen de skal holde lengre enn alle andre uoppmerksomme førerene sine felger.
jeg skal kjøre forsiktig og svinge unna svære hull i bakken hehe
reiser neste helg (30 april)2strksm skrev:Jeg liker innstillingen.Hiv ut noen bilder når de er på!!!!
PetterSmart skrev:ingen som blir sur om jeg kjører rundt i 30 vel?![]()
ja som sagt 20" ser ufattelig mye bedre ut en 16 så dette skal prøves.
hjelper ikke hva andre sier, man må liksom lære det selv the hard way