Jeg tror noen har brukt Google translate gitt.

"Bil stasjoner som nye." ...?
"BF Goodrich AT dekk og mange statister som ikke finnes på norske modeller." ...?
"Ikke et snev av rust overalt."
"Tilbud akseptert"

Moderator: Moderatorer
I fritt fall kan det hende at den når 120km/tDanielm skrev:http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
"Tiltross for "bare" 90 HK er bilen nokså sprek"
nokk så sprek meg en viss plass! skjer ikke!
En GT med 90 HK ?? Hmm... Det var skuffende lite.. Forbinder liksom GT med at det skal være litt hvassere enn vanlig ? Har en kompis med helt ordinær Golf 3, og den har da vitterlig også rundt 90 hk ?Torkil_N1282 skrev:I fritt fall kan det hende at den når 120km/tDanielm skrev:http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
"Tiltross for "bare" 90 HK er bilen nokså sprek"
nokk så sprek meg en viss plass! skjer ikke!
Mistenker at GT er en utstyrspakke, du tenker nok på GTI her. Mye det samme som en sveitsisk 9000 Aero som har en 2,0t motor det egentlig, man blir litt skuffet når man forventer en 2,3TArnljoth N1530 skrev:En GT med 90 HK ?? Hmm... Det var skuffende lite.. Forbinder liksom GT med at det skal være litt hvassere enn vanlig ? Har en kompis med helt ordinær Golf 3, og den har da vitterlig også rundt 90 hk ?
But... WHYEdHunter N815 skrev:Mistenker at GT er en utstyrspakke, du tenker nok på GTI her. Mye det samme som en sveitsisk 9000 Aero som har en 2,0t motor det egentlig, man blir litt skuffet når man forventer en 2,3TArnljoth N1530 skrev:En GT med 90 HK ?? Hmm... Det var skuffende lite.. Forbinder liksom GT med at det skal være litt hvassere enn vanlig ? Har en kompis med helt ordinær Golf 3, og den har da vitterlig også rundt 90 hk ?
Når jeg hadde førstegangstjeneste på Skjold, så var det en butikk der som var tre forretninger i èn!Paradigm N558 skrev:Er som i Stjørdal har de en butikk som er Frisør og Golfutstyr
Tja.. Utafor Bergen en plass har de "øl og diesel", pub og bensinstasjon i samme bygg. Den beste finner man vel på Sømna utenfor Brønnøysund. Der finner du "Pub og kjeramikk"!! Tipper det er størst omsetning på kjeramikken rett etter happy hour...Aleks_ skrev:Når jeg hadde førstegangstjeneste på Skjold, så var det en butikk der som var tre forretninger i èn!Paradigm N558 skrev:Er som i Stjørdal har de en butikk som er Frisør og Golfutstyr
Blomsterbutikk, kafè og begravelsesbyrå.
De gikk konk etter du dimma.. nå leies lokalet utAleks_ skrev:Når jeg hadde førstegangstjeneste på Skjold, så var det en butikk der som var tre forretninger i èn!Paradigm N558 skrev:Er som i Stjørdal har de en butikk som er Frisør og Golfutstyr
Blomsterbutikk, kafè og begravelsesbyrå.