Hei Tor...Tor N12 skrev:Jeg må nok desverre melde passTror det er det første landstreffet jeg går glipp av...
Have fun dere som kan!!
Det var synd da, men det kommer alltids flere treff

Mvh
Bent
Moderator: Moderatorer
Hei Tor...Tor N12 skrev:Jeg må nok desverre melde passTror det er det første landstreffet jeg går glipp av...
Have fun dere som kan!!

går fint ann og bomme... det går veeeldig fint desverreJoBruheim N1726 skrev:Gisle N163 skrev:Bare HUSK at det er Våler i Hedmark og IKKE i Østfold... sist var det vel noen som fikk en noe ufortjent omvei...hehehe
Hvis man setter GPSn på Haslemoen går det vel ikke an å bomme?

tror jeg brukte nermere 14timer fra Bergen og til jeg var på haslemoen
 tror jeg brukte nermere 14timer fra Bergen og til jeg var på haslemoen 
Klart, og det er jo heldigvis ikke lenge til festivalBent N208 skrev:Hei Tor...Tor N12 skrev:Jeg må nok desverre melde passTror det er det første landstreffet jeg går glipp av...
Have fun dere som kan!!
Det var synd da, men det kommer alltids flere treff
Mvh
Bent

Sett den gjerne på braskereidfoss, og så kjører du litt til (dersom du kommer fra nord altså)..JoBruheim N1726 skrev:Gisle N163 skrev:Bare HUSK at det er Våler i Hedmark og IKKE i Østfold... sist var det vel noen som fikk en noe ufortjent omvei...hehehe
Hvis man setter GPSn på Haslemoen går det vel ikke an å bomme?

Ok, tenkte ikke passasjer på banen, men jeg tenkte som inngang på treffeteiluN506 skrev:Koster ingen ting som passasjer. Skal de kjøre med egen bil koster det 300 kr å bli medlem i STCN.Rockie900 skrev:Hvor mye koster det for de man har med seg som ikke er medlem?

Inngang "til fots" er gratis, koster kun penger å få med bilen inn og ut på banen.Rockie900 skrev:Ok, tenkte ikke passasjer på banen, men jeg tenkte som inngang på treffeteiluN506 skrev:Koster ingen ting som passasjer. Skal de kjøre med egen bil koster det 300 kr å bli medlem i STCN.Rockie900 skrev:Hvor mye koster det for de man har med seg som ikke er medlem?

Så skal dere betale medlemskontigenten eller kjøpe lodd, det blir loddsalg også i år med masse "gromme" premier
  Så skal dere betale medlemskontigenten eller kjøpe lodd, det blir loddsalg også i år med masse "gromme" premier   så må dere ta ut kontanter i forkant.
  så må dere ta ut kontanter i forkant. 

UstaBilstad N1616 skrev:gleder meg!

Okei, den er greiClaus N201 skrev:Ingen mulighet til å ta ut penger på banenSå skal dere betale medlemskontigenten eller kjøpe lodd, det blir loddsalg også i år med masse "gromme" premier
Jooohooo kun timer unna nå
Vel møtt alle sammen

Rockie900 skrev:Okei, den er greiClaus N201 skrev:Ingen mulighet til å ta ut penger på banenSå skal dere betale medlemskontigenten eller kjøpe lodd, det blir loddsalg også i år med masse "gromme" premier
Jooohooo kun timer unna nå
Vel møtt alle sammen
Får tro "værgudene" er med oss da
http://www.yr.no/sted/Norge/Hedmark/V%C ... /helg.html
http://www.storm.no/vaer/braskereidfoss/helg
 Stoler aldri på værmeldinger
 Stoler aldri på værmeldinger 
 "
  "

Bare en liten natt igjen nå og så braker det løs. Ser for meg at jeg ikke får sove i kveld (er som en unge dagen før julaften), men i værste fall får kjerringa kjøre et stykke til å begynne med. Hun vil ikke innrømme det, men jeg VET hun elsker å kjøre Saaben min når hun får kjangsen. Er vel litt hissigere enn en 1,4 Fiesta vil jeg tro.
 Bare en liten natt igjen nå og så braker det løs. Ser for meg at jeg ikke får sove i kveld (er som en unge dagen før julaften), men i værste fall får kjerringa kjøre et stykke til å begynne med. Hun vil ikke innrømme det, men jeg VET hun elsker å kjøre Saaben min når hun får kjangsen. Er vel litt hissigere enn en 1,4 Fiesta vil jeg tro.