En spesiell takk til Jan for at han lot meg kjøre hans strøkne, og meget raske 9000 på banen, det var FETT!

Petter
Moderator: Moderatorer

.  Takk til styret for et flott arrangement
 .  Takk til styret for et flott arrangement  . Og ikke minst vil man vel bare si flott oppmøtte alle sammen. imponerende hvor mange som kom iforhold til i fjor.
. Og ikke minst vil man vel bare si flott oppmøtte alle sammen. imponerende hvor mange som kom iforhold til i fjor.  

Bilder kommer bare jeg får rota meg til å laste de opp. Ikke alle bildene ble like klare ifra banekjøringa, desverre. Men det kan dere skylde på dere selv for egentlig, kjørte jo F*** meg så fort at kameraet ikke rakk å fokusere skikkeligTor N12 skrev:Vi vil se bilder ja og ikke minst film!!
Noen gromme bygg som dukket opp? Eller noen som det var litt ekstra tak i?

Flott innsats av styret, og takk til alle som møtte opp! Takk for et hyggelig treff! Vi sees neste år
 Flott innsats av styret, og takk til alle som møtte opp! Takk for et hyggelig treff! Vi sees neste år   
  En orginal Avensis 1,8i er kanskje ingen ideell banebil. Men man tar hva man har
 En orginal Avensis 1,8i er kanskje ingen ideell banebil. Men man tar hva man har   

Ole og "The Mean Seven-Up.." skapte litt vel mye spenning i 17-tida, men heldigvis gikk det bra med fører og bilen klarte seg vel bra den også?!?
  Ole og "The Mean Seven-Up.." skapte litt vel mye spenning i 17-tida, men heldigvis gikk det bra med fører og bilen klarte seg vel bra den også?!?

Takk til styret, alle de som var med og hjalp til og alle som deltok på treffet, kommer definitivt tilbake neste år! Men da med noe annet enn dieselpurka.
  Takk til styret, alle de som var med og hjalp til og alle som deltok på treffet, kommer definitivt tilbake neste år! Men da med noe annet enn dieselpurka.  

ser att du fikk tatt 2 bilder ta meg og bilen minAleks_ skrev:Bilder.
Si ifra hvis linken eller bildene ikke virker. Jeg og Photobucket har hatt en krangel.
Send meg en PM om du vil at jeg skal redigere bort skiltnummeret på bilen din.
 fine bilder
  fine bilder