Tusen takk til STCN styret og alle dere andre som gjorde dette til en festdag

Ellers er det på sin plass å gratulere alle som fikk
 på sine flotte SAAB"er
 på sine flotte SAAB"erHilsen stolt medlem i norges beste bilklubb STCN

Bent N208
Moderator: Moderatorer

på sine flotte SAAB"er
 på sine flotte SAAB"er 

Hei AndersAnders N1660 skrev:helt topp fra morgen til kveld dette ja.
ble også stolt vinner av gullspaden i år, selv om jeg kanskje burde dele den med Ole
anders

må vel gå for å vinne spaden hvert årBent N208 skrev:Hei AndersAnders N1660 skrev:helt topp fra morgen til kveld dette ja.
ble også stolt vinner av gullspaden i år, selv om jeg kanskje burde dele den med Ole
anders
Jeg kan stå klar med gullspaden når du og Ole skal kjøre på neste landstreff
Mvh
Bent

. Er ikke flaut å dra av, bare litt surt da det selvfølgelig koster noen kroner, men vogna begynner å gå fort da
 . Er ikke flaut å dra av, bare litt surt da det selvfølgelig koster noen kroner, men vogna begynner å gå fort da  . Sånn er det i racing verden for oss som pleier å ferdes på Gatebil. Ellers virka bilen bra, og treffet var veldig bra. Hyggelig med så mange gærninger på samme sted
 . Sånn er det i racing verden for oss som pleier å ferdes på Gatebil. Ellers virka bilen bra, og treffet var veldig bra. Hyggelig med så mange gærninger på samme sted  Sees igjen til neste år med enda raskere rundetider.
  Sees igjen til neste år med enda raskere rundetider.

Ole N26 skrev:He, he, ja, satser man ikke blir det heller ingen resultater. Er ikke flaut å dra av, bare litt surt da det selvfølgelig koster noen kroner, men vogna begynner å gå fort da
. Sånn er det i racing verden for oss som pleier å ferdes på Gatebil. Ellers virka bilen bra, og treffet var veldig bra. Hyggelig med så mange gærninger på samme sted
Sees igjen til neste år med enda raskere rundetider.
Anders: Syntes du skal dele den spaden i 2 og sende meg halvparten

Vi får leie oss en saab garasje og bygge GROMMA SAABARAnders N1660 skrev:
er ikke innsatsen det skal stå på....... LADDA MERA GRABBAR!!!!!
anders

Ble ikke satset 100% på banen av meg denne gangen
 Ble ikke satset 100% på banen av meg denne gangen  Blir til neste år
 Blir til neste år  
  Er like trivelig hver gang
 Er like trivelig hver gang  
  Vell fortjent
 Vell fortjent  

"
  " 

for å gjøre dette til den festen det er. Vil også takke Marianne (kona mi) som også har hjulpet til, også hun dag og natt.
 for å gjøre dette til den festen det er. Vil også takke Marianne (kona mi) som også har hjulpet til, også hun dag og natt.