knall treff folkens
ALL honør til alle ildsjeler både i styret og frivillige rund dem som står på og tar tar av egen tid for at andre skal kunne ha det moro

det er ikke så alt for mange som gjør slikt, så jeg bøyer meg ydmykt i støvet for dere
var utrolig mange biler på plass i år, gøy å se!
kunne dog tenkt meg tvungen parkering etter type
mye gøy å se på bana i år også! og siden jeg ikke fikk kommet med egen bil i år så reddet geir dagen min (nok en gang) da jeg fikk privilegiet med å kuske hans nydelige 9000 aero rundt på banen noen nytefulle runder

også fikk jeg en liten forsmak av hva som venter meg når jeg fikk sitte på med tor sin grønne 9-5 som har samme type turbo som jeg har liggende til montering
godt det gikk så bra med anders som det gjorde etter turen ut i sanda på jakt etter vandrespaden

hehe
trodde dog det var kjørt for ole sin 900 når han lettet og ræva logret som en vårkåt hare, bra dette også gikk så bra som det gjorde !! så litt styggere ut en det var når fronten kysset gummirekkverket
alt i alt en topp dag! men han som hadde det største gliset av oss alle i bilen når vi satte nesa hjem ca kl 18, var pasient
som dro hjem med flere fine loddpremier på fanget

gratulerer