Moderator: Moderatorer
nye 9-5 aero..Ola Pituetten N703 skrev:Turbo6 XWD 300 HK A6 Bensin 4 300 HK 1 150 000,-Guess what CAR
Æsj!Torkil_N1282 skrev:For en eller annen grunn er jeg forelsket i Q7!![]()
Nå sitter ikke jeg å leser kræsjtester for å sjekke om den er sikker nok for at jeg skal like denParadigm N558 skrev:Æsj!Torkil_N1282 skrev:For en eller annen grunn er jeg forelsket i Q7!![]()
Forstår virkelig ikke, under noen omstendigheter, selv om jeg setter den nordnoske kreativiteten i sving hva folk ser i SUVer.
De er mye usikrere enn personbiler, bruker mer på mila, går dårligere, og latterlige kjøreegenskaper.
Folk som sier at de må ha en SUV for å komme seg til hytta de besøker 2 ganger i året, som de gikk til før i tida..
Skal spare 1 time gåing i året for å kjøpe et totalt ubrukelig kjøretøy klarer jeg ikke å få meg til å begripe :S
Også lurer dere på hva jeg mener med usikrere kjøretøy? De aller fleste krasjsituasjoner med SUV kunne ha vært unngått med en personbil bare fordi personbilen har så mye bedre kjøreegenskaper eller kortere bremselengde enn en SUV.. men klart, når ulykken først er ute, da er å sitte i en SUV sikkert ikke så dumt.