Jepp, jeg overlater det til de som kan det! Skal innrede huset å bygge garasjen selv, så regner med jeg har nok å henge fingrene i fremover.....
Gleder meg til de begynner å reise det, går en spennende tid i møte.
MY11 Saab 9-3x sc XWD eLSD 2.0T(maptun)
MY06 Saab 9-5 Vector SC 2.0t(Hirsch)
Dodge Ram d-150 pickup
MY02 saab 9-5 2.0t BSR steg 1(Spiker)
93 Saab 9000cs 2.0T(Solgt)
Atzz N1868 skrev:Huff, tverrfaglig eksamen på Onsdag, med 48t forberedelse. Så er det en til en på Fredag. Den også med 48t forberedelse...
Når jeg leste det der, tenkte jeg ett lite øyeblikk; Åh.. Så deilig at jeg er ferdig med det der helt til jeg igjen kom på at jeg skal ta opp fag nå til høsten
Fotballskader er aldri gøy. For en gangs skyld var jeg glad jeg hadde firmabilen i kveld, for den har automatgir ... Men nå sitter jeg uansett med bandasje rundt kneet og lurer håper jeg blir klar til storkamp mot MFK på torsdagen. :/
"Saabs tend to be driven by quite interesting people" - James May
Skavold skrev:Fotballskader er aldri gøy. For en gangs skyld var jeg glad jeg hadde firmabilen i kveld, for den har automatgir ... Men nå sitter jeg uansett med bandasje rundt kneet og lurer håper jeg blir klar til storkamp mot MFK på torsdagen. :/
Enig, fotball er farlig. sitter her med ankel i gips etter avrevet akilles sene. Minst 6 uker med gips
To crash with a Volvo is extremely safe.
... if you`re sitting in a Saab.
Sitter å spiller smg 2 nå-98 stjerna hittil Vi nintendo-fanboys har mye å se frem til iløpet av året kommer donkey kong returns,goldeneye wii osv for ikke å snakke om det nye Zelda pluss nintendo 3ds
haarstad skrev:Sitter å spiller smg 2 nå-98 stjerna hittil Vi nintendo-fanboys har mye å se frem til iløpet av året kommer donkey kong returns,goldeneye wii osv for ikke å snakke om det nye Zelda pluss nintendo 3ds
Goldeneye Wii hørtes jæævli digg ut. Husker fortsatt alle de timene og dagene som gikk med til det spillet på N64.
1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
Ah, GoldenEye var stort! Det kan bli artig, ja. SMG er jo grisegøy også, da. Wiien min ligger i Trondheim, så jeg har ikke fått trykka på den så mye i det siste, siden det er en drøy måned siden jeg var i byen sist.
"Saabs tend to be driven by quite interesting people" - James May
Andrew N1328 skrev:oooh... se på grafikken, må jo være 2001 ? Hvorfor gidde å utvikle et spill ekslusivt til en plattform med så dårlig HW ?
For at det sitter mange der ute med masse gode minner om spillet, som har drømt om en nyutgivelse? Å fordi det er penger å tjene på å gi det ut? Grafikk er ikke alt vettu