Kjørte et par-tre runder med teflonbehandling på gamlebilen, og vil ikke si at lakken ble som ny akkuratt.. Ble like blank og fin som ved ordentlig polering, men at "shine'n" holdt lengre, og at møkk og dritt muligens løsnet lettere ved vask..
5 års garanti hørtes drøyt ut, der jeg tok behandligen så hadde de 1 års garanti, og når jeg leverte den på nytt etter ett år, så sa de at det fortsatt satt igjen belegg fra forrige behandlig, ergo "det var 1 års garantien dems"
Men for all del, mulig ting har utvilket seg siden sist jeg hadde bilen på behandling, så det kan hende 5 år er mulig..
Hadde jeg hatt en bil som var penere i lakken enn den jeg har, som hadde fått den respekt og pleie av kjerring og barn den fortjener, og med en eier som meg, som ikke orker å polere den 2-3 ganger i året, så hadde jeg sikkert fortsatt med behandlinga på nåværende bil også.
Vet ikke hvor mye behandlinga di koster, men for min del så var det ca. 1800,- for første gang, 1700,- andre gang og fom. tredje gangen 1500,- sånn ca.. Dette inkluderte vask, lakkrens/polish og teflonbehandling.. Så ingen gal pris mtp. jobben de utfører..