Ja, da var krana demontert fra delebilen, undre prosessen fant jeg ut tre ting:
1: Det er bortkastet å skru løs krana fra varmeapparatregistret når det er montert i bilen, få begge to ut i en enhet
2: Kan være lurt å ta ut et av setene forran for å få litt mer behagelige arbeidsstillinger
3: Dette er noe som jeg absolutt ikke vil gjøre igjen, men jeg må jo det, i og med at det var delebilen som fikk ungjelde i dag!
Jeg ser for meg at det kan lages en fin FAQ på dette
Ellers, status på krana på delebil: Denne må ha vært ute før, en av o-ringene mellom registret og krana var borte. Ellers tror jeg denne lekker på samme plass som på min, nemmlig rundt stanga som går inn i krana, her er det en pitteliten o-ring som tetter (denne har jeg

), så må jeg ha ny pakkning som holder begge halvdelen av krana sammen (dette får jeg muligens til ved å bruke den gamle pakningen og litt pakningsement, og så må jeg ha disse to o-ringene som går mot registret, da de o-ringene jeg har er alt for tykke i godset.
*gleder* meg til å begynne på hovedbilen, der hvor jeg skal montere alt sammen igjen
Ellers kom fattern med en historie fra de dagene han kjørte opel

Han hadde tatt ut varmeapparatregistret på den, og når alt var montert sammen igjen, så begynte det å lekke