HVA!?Hello_Kitty skrev:Tror jeg vet hvem du er Angry![]()

Tror Lesjöfors (Kilen) + Bilstein er å foretrekke. Er vel også litt rimligere

Ta en tur til Speedparts den 11.12 da vel!
Moderator: Moderatorer
Fikk du dem fra 3-dørsen på??? Jeg måtte skjære mine støtfangerforlengere på en sirkelsag. Ganske så mye. Den mest tricky biten var å kappe og å lage nye fester for skinnene på forlengerne. Det gikk med en fin sommerdag på den jobben. Men pent ble detDet er det samme minus de to bakre støtfangerforlengerne. De er forskjellige, men det går på et vis å få dem fra en 3-dørs på. Jeg har det, da det er vrient å få tak i de riktige brukt..
Så du på bildet eller kjakan?Kremt, 15 CM det var vel mye eller Rune??
Det står en rød 99 og en lyseblå 900 (begge med tre dører) i nærheten av der jeg bor. Pratet med deg for ikke så lenge siden. Snakket om Saab..........Angry_Saab skrev:HVA!?Hello_Kitty skrev:Tror jeg vet hvem du er Angry![]()
![]()
jeg bare pressa de på jeg.. ingen som legger merke til det hvis de ikke vet det fra før..knut skrev:Fikk du dem fra 3-dørsen på??? Jeg måtte skjære mine støtfangerforlengere på en sirkelsag. Ganske så mye. Den mest tricky biten var å kappe og å lage nye fester for skinnene på forlengerne. Det gikk med en fin sommerdag på den jobben. Men pent ble detDet er det samme minus de to bakre støtfangerforlengerne. De er forskjellige, men det går på et vis å få dem fra en 3-dørs på. Jeg har det, da det er vrient å få tak i de riktige brukt..
Tja, jo, vel... Jeg syntes ikke det ble pent så jeg tok jobben med tilpasningen. En sirkelsag, en baufil, aluminiumsplate, skruer osb. så ble det bra. Et alternativ kan forresten være å sette på en 3d eller 5d fanger bak.jeg bare pressa de på jeg.. ingen som legger merke til det hvis de ikke vet det fra før.
Kom til å tenkje på noko, kva med å sette inn luftbelgar i fjørne bak?Børre N17 skrev:Jeg har Lesjöfors senkesett, og har kjørt med både Super Aero og Aero 16 (de mørke grå) + 205/50-16. Det går greit, men regn med noe mer subbing bak når du har med last eller folk baki.