Det er også mulig å finne en M02 og M03 med den V6-motoren, men då er det ikkje "Griffin" utstyrspakke på den. En fikk den i utstyrsnivå Arc og Vector, med det utstyr dei ulike pakkane medfører. Som M03 fikk en også den 5-stega automatkassa.little_e skrev:Ah. Tenker på de jeg anser som de skikkelige Griffin-bilene, de som er t.o.m 2001
De som har "alt" utstyr, 3.0 V6 bensin.
Ellers er motoren signert Opel, men SAAB har "SAABifisert" den med asymetrisk turboladning. Det vil seie at turboen vert lada av eksosen ifrå den fremre sylinderbanken, men begge sylinderbankane får komprimert luft ifrå turboen. Turboen sit dessuten "snodig" plassert, nemlig integrert i grenrøret til den fremre sylinderbanken. Turboen ladar med blygsame 0.25 bar, og har ikkje wastegate som en ellers er vand med. For spesiellt intereserte kan en opplyse om at aggregatet er et Garret GT17.
Når det gjeld antalet Griffin til sals Kenneth må det då være fleire enn 6? SAAB hadde då nokre slike bilar når karavana vart køyrt i 1999, 2000 og 2001 (dei tre åra en fikk Griffin), og det vart då selde nokre som nybil? Om eg ikkje huskar feil vart det også køyrt to karavaner rundt tusenårsskiftet, slik at det var "dobbel sett" bilar? Men mulig monge av V6-ane berre har SE-pakke...