Har også senket med gule koni/eibach. Hardt å kjøre på, jada, men ikke sååå ille. hadde jeg bodd 6 km inn på en grusvei ville jeg nok revurdert, men nå funker det altså finfint uten antydning til subbing verken her eller der...

mvh oddi
Moderator: Moderatorer
Takker for comment.oddi N108 skrev:jeg har 19" på bilen min, med 235 35 19 dekk funker det aldeles utmerket. Tror jeg har innpress på 42.
Har også senket med gule koni/eibach. Hardt å kjøre på, jada, men ikke sååå ille. hadde jeg bodd 6 km inn på en grusvei ville jeg nok revurdert, men nå funker det altså finfint uten antydning til subbing verken her eller der...
mvh oddi
np, bredden på felgene vet jeg forøvrig ikke, men mener de er 8". Er ihvertfall hirsch 19", så da er det bare å lete frem info hvis du lurer mer:)Macisen85 skrev:Takker for comment.oddi N108 skrev:jeg har 19" på bilen min, med 235 35 19 dekk funker det aldeles utmerket. Tror jeg har innpress på 42.
mvh oddi
Ser nok ut som det blir 235/35-19
Takker alle for bra info.