vegard N879 skrev:ja har jeg bare hatt garasjeplass til den så kunne jeg godt skiltet den av å bare hatt den stående. men jeg må ha garasjeplass til den nye 900an. samt 99an og en stk 9000 så det blir nok helt sikkert til jeg må selge. hadde tenkt meg ca 15 lapper for den. det tror jeg den er verdt! for rette eier så tror jeg at han/hun kan ha glede av bilen i mange år til. skal legge ut annonse her etter jul så får vi se om noen melder sin innteresse

Ja det høres ut som en veldig grei pris
Du har såpass med biler du også ja! Det er det som er problemet, lagring og garasjeplass. Den som bare hadde hatt mer plass.
Og så er det noe med det, at skal man avskilte/lagre over en lengre periode, vil man gjerne ha enkel tilgang til å få gjort litt småjobber på de, og det blir ikke så lett om man lagrer et annet sted enn hjemme.
Har plass til 3 biler i garasjen jeg, og der er det fullt nå. Etter jeg hentet Aero`n i Sverige i høst, måtte Viggen selges grunnet plass. Det var ikke lett å ta den avgjørelsen, men det er OG 900 som jeg vil satse på i framtiden, så da måtte det bare bli sånn. Men har laget gjenkjøpsavtale på den.
Kan du si litt om den du skal kjøpe?