Så denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32799255
Står ikke langt unna der jeg bor. Så meget pen ut og har det meste av utstyr levert på denne modellen, fin farge og 3-dørs.
Nesten så jeg får lyst til å legge ut min -98 900S uten turbo og handle denne.
Er det denne motoren som har problemer med oilsludge, eller er det samme turbo som i 900? Er 9-3 bedre enn 900 mtp. rust? Er prisen for høy, eller er det et røverkjøp? Ikke mange fulltrykksturboer til salgs.
Skal, skal ikke? Når man er student er 55.000,- MANGE penger og jeg er jo forsåvidt godt fornøyd med min 900.
Hmm... Vurderer muligens ny bil. Innspill?
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 67
- Registrert: 15 jun 2011, 23:00
- Medlemsnummer: N2263
- Bil: 1998 Saab 900S 2,0i
Hmm... Vurderer muligens ny bil. Innspill?
98' Saab 900S 2,0i
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: Hmm... Vurderer muligens ny bil. Innspill?
Nei, denne motoren er ikkje plaga med oilsludga (T5-motor), på 9-3 var skillet midt i M00, då starta dei levere 9-3 med T7-motor.
Prisen kan vel diskuterast, men samtidig finns det ikkje monge 3d 9-3 i markedet her til lands.
Prisen kan vel diskuterast, men samtidig finns det ikkje monge 3d 9-3 i markedet her til lands.
- Rambraut N1491
- MAX BOOST
- Innlegg: 2068
- Registrert: 16 jun 2008, 14:50
- Navn: Martin Rambraut
- Bil: 2007 BMW 525da
- Sted: Hovin i Gauldal
Re: Hmm... Vurderer muligens ny bil. Innspill?
Så lenge den ikke er tatt av rust enda så er det nok et god kjøp om du får prutet litt på den. Er ikke lett og selge saab nå om dagen, så de fleste er villige til og gå ned i pris om du er skikkelig interessert.
1991 Toyota Celica GT-4 ''Carlos Sainz''
2007 BMW 525da LCI
2007 BMW 525da LCI