Legg inn
av Ingvar N629 » 01 mar 2012, 08:24
Kan jo være en drøss av ting....
Start med nye plugger av korrekt type (NGK av resistortyp) og grundig kontroll av hele innsugssystemet mtp falskluftlekkasjer.
Hvis det ikke hjelper så er det beste å få noen som kan feilsøking til å feilsøke den med Tech 2 diagnoseverktøy, om det ikke finnes feilkoder på bilen, så bør det være mulig å se grunnen til slik oppførsel vha lagrede og realtime driftsparametre og adapsjonsverdier.
Alternativet er at du prøvebytter deler til du blir blå, tennkassett, spjeldhus, luftmassemåler osv.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan