etter mye leting og maaaaaaaaange telefoner viser det seg æ være helt umulig å få tak i en bunnpanne til min 1,9 dth motor, eneste alternativ er ny motor,,
sjekket hele skandinavia, ringt til saab sverige og snakket med en tekniker som har med deleproduksjonen å gjøre, og han kunne fortelle att de produserer deler som aldri før
 heldigvis, men ikke akkurat den delen jeg skulle ha, han kunne heller ikke si noe om når den evt ville komme i produksjon, men som han sa,, det skjer nok ikke de første ukene.  Han kunne også fortelle att bunnpannen til opels 1,9dth motorer og alfa ikke passet grunnet en spesiell innfestning på saabs modeller,, for opel har nok bunnpanner på lager,, (sjekket idag)
 heldigvis, men ikke akkurat den delen jeg skulle ha, han kunne heller ikke si noe om når den evt ville komme i produksjon, men som han sa,, det skjer nok ikke de første ukene.  Han kunne også fortelle att bunnpannen til opels 1,9dth motorer og alfa ikke passet grunnet en spesiell innfestning på saabs modeller,, for opel har nok bunnpanner på lager,, (sjekket idag)Så mitt spørsmål er følgende, noen som har eller veit om en bunnpanne som er til salgs,,
takker for alle innspill