Moderator: Moderatorer
Vi har ikkje avtale med ANA direkte nei, men somregel vankar det prosentar der. På slike knalltilbud som dette er det ofte ikkje ytterligare rabatt, verken for dei klubbane som har særlige avtalar, eller dei tilsette på SAAB.hmsilset skrev:Turbinfelgen var ganske finTusen takk for gode tips dere.Får vi rabatter der? Kom gjerne med flere forslag de som vet om. Vet det er mange med flotte felger til 9-5 her!
Er vel egentlig eit tilbud som varer i helga dette, men det er usannsynlig at tilbudet kan vare eit stykke utover våren, er jo tross alt snakk om 13-14000 felgar, altså rundt 3500 komplette sett hjulhmsilset skrev:Uff, er 2 måneder til jeg får råd.Men håper det er igjen noe da.Liker å være tidlig ute å finne ut hva jeg vil ha.Har allerede fått tips om motorfeste her på forumet og spart meg 4500kr
Hjelle, N6 skrev:Er vel egentlig eit tilbud som varer i helga dette, men det er usannsynlig at tilbudet kan vare eit stykke utover våren, er jo tross alt snakk om 13-14000 felgar, altså rundt 3500 komplette sett hjulhmsilset skrev:Uff, er 2 måneder til jeg får råd.Men håper det er igjen noe da.Liker å være tidlig ute å finne ut hva jeg vil ha.Har allerede fått tips om motorfeste her på forumet og spart meg 4500krEllers har ANA eit bra utvalg med lettare brukte originalfelgar og ubrukte felgar med mindre skader, der en også kan gjere en bra handel. Eg kjøpte for eit par år sidan 17" felgar der for rundt 4000 SEK (utan dekk) som var nye, men hadde nokre mindre lakkskader, men ikkje større enn det du finn på felgar etter ein sesongs bruk om en er uheldig med steinsprut osb. Men det som er annonsert her er 100% feilfrie felgar, beregna å gå rett inn i produksjonen på SAAB.
Men ellers har en jo Speedparts om en vil ha uoriginale felgar, der klubben har rabattavtale.