- forsterket girkasse
- ny clutch
- ovehalte bremser
- konvertert til 16v
- lite rust
- eu ok
jeg og en kompiss har fått oss et prosjekt for vrakpanten, da han ikke hadde plass eller kunskap til og gjøre den ferdig:) vi skal sprøyte den med org farge
Det blir som alex skriver, uten gode bilder så er det ren gjetning. Tilstand betyr alt. Mellom 1500 (vrakpant) og temmelig mange titusener kan alt være riktig pris på en slik, som sagt betyr tilstand alt.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Ronal-felgene er vel nesten mer verdt enn bilen.. 4-dørs er ikke en spesielt ettertraktet modell desverre..
Og fri for rust er vel et ord som er relativt, spørs hva som skjuler seg der man ikke ser.
hehe, dette er en gammel legende i bygda, gammel eieren snakket om og kjøpe den tilbake når den gikk, hehe.
om vi ikke lykkes, så er det sikkert noen som er int i en delebil med 16v motor. var 8v i denne orginalt. evt selges den i deler men motet er på topp for og få den opp og gå, og vi har et lite mål og få den eu-gokjent før salg muligheter for at vi trenger bremser om noen har dette
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
denne bilen hugges, turbofelgene vill bli tatt av bilen, og solgt. og ettersom jeg ikke har tilgang til og annonsere på deler selges. så skriver jeg det her, om noen er interisert så ta kontakt på
Er interiøret det samme som i min 900 hatch? altså, kan jeg "nicke" det fra denne sedanen og bytte ut mitt eget hvis nødvendig?
(samme spørsmålet om bensinlokk, dører og panser.)
hvis det hjelper:
1989 SAAB 900 turbo 16v 5 dørs.
Kjører en grå SAAB 900 T16 -89 mod. Interessert? SMS: 992 28 555