De setene var spredd utover ett felles kjent garasjegulv her en kveldGrant N429 skrev:
"Fått" var nok en overdrivelse. Har kjøpt, men med svenske lire![]()
Men du får stille på treffet Ove, så skal du få prøve kartleserstolen.

Moderator: Moderatorer
De setene var spredd utover ett felles kjent garasjegulv her en kveldGrant N429 skrev:
"Fått" var nok en overdrivelse. Har kjøpt, men med svenske lire![]()
Men du får stille på treffet Ove, så skal du få prøve kartleserstolen.
Dårlig samvittighet skal du ikke ha, men du har møteplikt neste gangKratoxy skrev:Ehm.. *Host* jaa.... Det var det da...
Unnskyldningen er som følger: Syk lillesøster, leit, men lite man kan gjøre med det. Jeg kjørte med min mor til Bergen for å delta i bursdag til onkelen min, på hjemreisedagen var søsteren min på 7 år syk... 5-6 timers biltur er da ingen god ideInternett er luksusvare ute på bydga, så det var det lite av og dessverre.
Beklager så mye altså! Håper dere koste dere vertfallHar så dårlig samvittighet siden det var vel egentlig min ide...
eiluN506 skrev:Dårlig samvittighet skal du ikke ha, men du har møteplikt neste gangKratoxy skrev:Ehm.. *Host* jaa.... Det var det da...
Unnskyldningen er som følger: Syk lillesøster, leit, men lite man kan gjøre med det. Jeg kjørte med min mor til Bergen for å delta i bursdag til onkelen min, på hjemreisedagen var søsteren min på 7 år syk... 5-6 timers biltur er da ingen god ideInternett er luksusvare ute på bydga, så det var det lite av og dessverre.
Beklager så mye altså! Håper dere koste dere vertfallHar så dårlig samvittighet siden det var vel egentlig min ide...
Du sier noe derRolfi skrev:legg merke til nye tilskudd til saabsyka