GM/NG900 Forskjell p? 900s og 900se
Moderator: Moderatorer
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
GM/NG900 Forskjell på 900s og 900se
Er det noen her som kan gi meg forklaring på hva som er forskjellene på disse mht. utstyr i tillegg til lakkerte fangere. Har 900s selv men med masse utstyr bortsett fra lakkerte fangere.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Saab_Prinsessa
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 64
- Registrert: 04 des 2004, 01:00
- Bil: Volvo 9-3 Aero
- Sted: Oslo
- Kontakt:
- Christian N076
- 0.7 bar
- Innlegg: 116
- Registrert: 21 apr 2003, 01:00
- Sted: 1406 SKI
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Innlegg: 838
- Registrert: 16 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Tja, den M95 GM900S som gammer'n hadde meinar eg på hadde lakkerte fangarar. Ellers meinar eg bestemmt at dette har vore oppe tidligare, søk litt på forumet, og du vil kanskje finne?TH skrev:Giret mitt har skinnkule og skinnmansjett selv om den ikke er SE. Og takluke. Ellers er det vel klima, SID, stereo og lakkerte fangere som skiller. Fra 1996 hadde ogs S-en lakkerte fangere.