Ønsker særlig å oppnå at det umiddelbare responsen i "panikkbremsingen" slår til mye raskere og uten svampete følelse.
Evne til å tåle gjentatte bremsinger som på banekjøring er ikke viktig.
* Er et godt alternativ å skiftekun klosser som slites fortere, men som har bedre justering og respons?
* Må man opp i større dimensjoner for å få bedre "bitt" i bremsene, eller blir det veldig mye bedre med disse?
* Hvis disse er bedre til å være på grensen mellom låsing og bremsing: Er ABS-en likevel for treg?
* Om man skal forbli i 15" så må vel egentlig også ABS'en forbedres til en nyere enhet bedre enhet med bl.a til flere avlesinger pr omdreining? Da begynner det vel å bli dyrt, samt typegodkjenningsproblematikk?
* Beregningsenheten (prosessoren) sitter vel i ABS-enheten?
Setter pris på evt lenker som viser produsent ABS-generasjonene og på Saab-ene
