Fikk ikke gjort stort i garasjen i går for noen naboer hanket meg inn for å helle innpå øl.

Det jeg fikk gjort var å sjekke spenningen på batteripolene og den var ca. 14,4V. La merke til to andre fenomener også; Lysvarsel (eller hva det nå heter, når man trekker spaken til seg uten å klikke inn langlysene) tenner fjernlysene momentant. Merker det også når jeg slår på langlysene når de er kalde så blinker det til når man passerer lysvarselposisjonen. Det andre er at den blå fjernlyslampa lyser noen sekunder etter at jeg slår dem av. Dette etterfølges av SID-advarsel. Dette høres vel ut som et rele? Ikke burde det være spenningsproblemer heller når lysvarsel oppfører seg som det gjør?
Jeg antar jeg kan omgå problemet med ledningsnettet og eget rele som jeg kjøpte til pakken, men det er et hack. Antar releet som registrerer om alle pærene fungerer også vil stille seg kritisk til denne løsningen.
Er det "relay main beam" jeg bør undersøke eller noe annet? Vet ikke helt hva jeg kan gjøre annet enn å nappe releet ut og rengjøre polene. Kan jo forsøke å bytte om på releene for nær- og langlys, ser de har samme delenummer.