Kjørte motor driftsvarm også dro jeg ganske hardt på rundt 7-8 ganger. Turbo ladet bra og dro jevnt/fint. Motor funkerte meget bra, men kjente det lukte litt "varmt" i fra motorrom. Var ikke noe svidd lukt eller noe slikt. Parkerte bilen og lot motor og turbo roe seg ned på tomgang. Da la jeg merke turbo var litt røglødende.(Rett før downpipe) Var ikke ekstremt glødende, men litt rød. Har ellers kjørt motor rolig siden turbobytte.
Kan det være at katalysatoren er tett? Har vært redd den er noe tett etter jeg hadde turbohavari. Synes også bensinforbruket er noe høyt også (1,5-1,8 l/m)
Om den er tett, kan jeg kappe den av og sveivse på et rør istede? (Kun midlertidig inntil jeg før kjøpt 3'' med sportcat fra SP) Eller vil dette gjøre det værre?
Kan turbo ta skade av slike temperaturer, eller skal den tåle slik?

Håper noen kan gi meg svar
