Ja det går an å ta av elektronikk-delen og kjøre uten den, hvis du klarer det uten speedometer. Bilen vil går på grunntrykk men det greier du deg vel med i noen dager.
Men hvorfor må du på død og liv ha ny del? Du kan få reparert den du har for en rimelig penge, med garanti. Søk litt på forumet, er flere tråder om dette med link til firma som fikser slikt.
BLINKENDE VARSEL-LAMPER
Moderator: Moderatorer
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Re: BLINKENDE VARSEL-LAMPER
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Re: BLINKENDE VARSEL-LAMPER
Hatt kontakt oppe og kjørt på med elektronikk-
rens. Ok på første kjøretur,men på andre oppstart
var det like ille og da fikk jeg motorsymbol også.
Da fikk jeg redusert ladetrykk,men normalt igjen
etter sletting av feilkoden. Er dette vanlig?
Forøvrig samme kode som før,P1625, dvs
manglende busforbindelse med ABS/TCS.
Lest av nr på ABS. 0 265 220 556.
rens. Ok på første kjøretur,men på andre oppstart
var det like ille og da fikk jeg motorsymbol også.
Da fikk jeg redusert ladetrykk,men normalt igjen
etter sletting av feilkoden. Er dette vanlig?
Forøvrig samme kode som før,P1625, dvs
manglende busforbindelse med ABS/TCS.
Lest av nr på ABS. 0 265 220 556.