Trykkgivar

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Trykkgivar

Legg inn av Hjelle, N6 » 19 jul 2003, 15:07

Kvar i alle dagar sit trykkgivaren på M91 900 T16 med Lucas innsprut?

Har no fått kjøpt meg nokre nye slangar, kjøpte standard oljeslange frå Tess, med slangeklemmer... :)

Men når eg kikar litt i EPC-en ser eg at det skal vere ein trykkgivar ein plass, som skal ha slange, so eg tenkte eg må bytte den også.

Har bytta slangane frå magnetventilen og diverse andre slangar, utan resultat. So då må en ta nokre som sit litt meir sjult...

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Trykkgivar

Legg inn av Hjelle, N6 » 19 jul 2003, 18:11

Hjelle, N6 skrev:Kvar i alle dagar sit trykkgivaren på M91 900 T16 med Lucas innsprut?

Har no fått kjøpt meg nokre nye slangar, kjøpte standard oljeslange frå Tess, med slangeklemmer... :)

Men når eg kikar litt i EPC-en ser eg at det skal vere ein trykkgivar ein plass, som skal ha slange, so eg tenkte eg må bytte den også.

Har bytta slangane frå magnetventilen og diverse andre slangar, utan resultat. So då må en ta nokre som sit litt meir sjult...
Fann etter litt søking på STCS sitt forum ut kvar givaren sit.
Men, den virkar OK, målte 11ohm på den (utan at tendinga var på). Slangen fram var også OK. So då lurer eg på trykkvakta.
Kan det vere den som tøysar? Har ikkje høyrt suselyd i bilen, men eg har ein visslelyd, det er det nærmaste eg kjem. Er det nokon måte å teste trykkvakta på?

Brukeravatar
Rune N35
MAX BOOST
Innlegg: 2951
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Sted: Årnes, Romerike

Legg inn av Rune N35 » 20 jul 2003, 13:56

Vent nå litt..

Er det trykkgiveren eller trykkvakta det er snakk om? Har ikke no greie på Lucas, men på Bosch så sitter det nemlig begge deler, under venstre høyttaler i dashbordet...Er kanskje bare en av dem på Lucas?
Prøver å gjøre meg litt klokere på området... 8)
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 20 jul 2003, 15:50

Rune N35 skrev:Vent nå litt..

Er det trykkgiveren eller trykkvakta det er snakk om? Har ikke no greie på Lucas, men på Bosch så sitter det nemlig begge deler, under venstre høyttaler i dashbordet...Er kanskje bare en av dem på Lucas?
Prøver å gjøre meg litt klokere på området... 8)
Somsagt er det Lucas innsprut.
Trykkgivaren fann eg under panelet ved venstre kne.
Trykkvakta har eg ikkje leita etter enno. Misstanken min er at det kan vere trykkvakta som trøblar, men eg tvilar. Trykkvakta skla vel lage litt lyd om den ikkje er i form...

Akkurat no har eg plukka av bankesensoren for å rense den, kanskje det kan hjelpe.

Brukeravatar
Rune N35
MAX BOOST
Innlegg: 2951
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Sted: Årnes, Romerike

Legg inn av Rune N35 » 20 jul 2003, 17:19

Mistenker at det er samme opplegg uavhengig av type insprut...
På min sitter trykkvakta og trykkgiveren ved siden av hverandre..
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 20 jul 2003, 17:38

Rune N35 skrev:Mistenker at det er samme opplegg uavhengig av type insprut...
På min sitter trykkvakta og trykkgiveren ved siden av hverandre..
Iflg. en Mr. Ohlsson på STCS forumet stemmer det at dei sit ved sidan av kvarandre.
Men det er trongt å nå trykkvakta nedanifrå. Vil nok tru at det er best å ta den frå høgtalaren som du seier.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 20 jul 2003, 20:05

Rune N35 skrev:Mistenker at det er samme opplegg uavhengig av type insprut...
På min sitter trykkvakta og trykkgiveren ved siden av hverandre..
Åkej, då var en tilbake etter å ha fått rensa og skrudd til bankesensor med rett moment, men fortsatt er det ikkje fullt trykk.

Starta å tenkje litt på den trykkvakta.
Er det slik at den lagar lyd heile tida, eller er det kun ved pådrag en høyrer at den lagar lyd, om den er defekt?
Og det var vel mulig å kople den vekk ettersom eg huskar. Nokon som veit? Er det ellers nokon måte å sjekke om den virkar?

Har BTW ikkje noko høgg eller rykk.
Somsagt ladar bilen fint opp til 0.3 bar grunnladetrykk, og so gir den seg.
Derfor er eg litt usikker på trykkvakta...

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Innlegg: 2016
Registrert: 06 mar 2003, 01:00
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 20 jul 2003, 21:01

Trykkvakta burde vel ikke ha noe med det problemet du har?

Den kutter jo strømmen til bensinpumpa hardt og brutalt hvis trykket stiger til over et visst nivå... og DET merker du VELDIG godt!! (bråstopp!!)
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Børre N17
MAX BOOST
Innlegg: 3628
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N17
Navn: Børre Midtlien
Bil: -63 96/-73 99/-76 95
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Legg inn av Børre N17 » 20 jul 2003, 22:04

Har du prøvd en annen mag.ventil?? Og er den tilkoblet korrekt?

Evt kan du ta av bankesensoren, pakke den inn i papir el.lign. og teste om det er den som jukser.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 20 jul 2003, 22:26

Børre N17 skrev:Har du prøvd en annen mag.ventil?? Og er den tilkoblet korrekt?

Evt kan du ta av bankesensoren, pakke den inn i papir el.lign. og teste om det er den som jukser.
Prøvde ein annan MV i fjor sommar, då gikk den også litt dårlig, men ikkje so dårlig som den gjer no. Grunnen til at eg bytta då var at den smatt i tide og utide. Bytta slangane frå MV-en for eit par-3 dagar sidan, og eg meinar på at det vart rett, men om nokon kan kome med fasiten her er det flott.

Men om MV er defekt, då skal vel eg lade sopass som grunnladetrykk 0.45, og ikkje 0.3...

Bankesensoren hadde eg av i dag, og rensa.
Korleis en testar baksensoren då?
Passar BTW bankesensoren frå 9000 2.3T i 900? I tilfelle har eg ein sensor lagleg til... (les: broderen sin)

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 20 jul 2003, 22:31

Kristian N70 skrev:Trykkvakta burde vel ikke ha noe med det problemet du har?

Den kutter jo strømmen til bensinpumpa hardt og brutalt hvis trykket stiger til over et visst nivå... og DET merker du VELDIG godt!! (bråstopp!!)
Det var igrunnen det eg også trudde, men en veit då aldri...
Såg at oddi her på forumet hadde prøblem med at bilen hass lada lite, og der var det visst trykkvakta som var problemet.

Men korleis koblar en seg forbi denne?
Er det slangar eller er det el.?

Brukeravatar
Rune N35
MAX BOOST
Innlegg: 2951
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Sted: Årnes, Romerike

Legg inn av Rune N35 » 21 jul 2003, 07:33

Hvis trykkvakta er def så suser det når trykket øker..
Jeg har aldri fått fullt trykk med def trykkvakt! Stopper opp midt på det gule.
Er både slanger og el på den...
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 21 jul 2003, 09:35

Rune N35 skrev:Hvis trykkvakta er def så suser det når trykket øker..
Jeg har aldri fått fullt trykk med def trykkvakt! Stopper opp midt på det gule.
Er både slanger og el på den...
En kan vel då konkludere med at den er OK....
For eg ladar 3/4 av det gule. Men slangen som går inn på trykkvakta kan då naturligvis vere defekt... Kva kjem den slangen ifrå?

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 21 jul 2003, 12:11

Slangen kommer i fra innsuget ditt. Du ser hvilken slange som går fra innsuget og inn i kupèen.
Og på 900S LTT med Lucas så sitter det bare en trykkvakt under venstre høytaler. Den kutter bensinpumpa hvis trykket går over 0,6bar. (erfart den tunge måten...) Biler med APC Computer har trykkgiver og trykkvakt ved siden av hverandre. Det er jo APC computeren som bruker trykkgiveren, ikke ECU'en.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 21 jul 2003, 12:22

Mortimer skrev:Slangen kommer i fra innsuget ditt. Du ser hvilken slange som går fra innsuget og inn i kupèen.
Og på 900S LTT med Lucas så sitter det bare en trykkvakt under venstre høytaler. Den kutter bensinpumpa hvis trykket går over 0,6bar. (erfart den tunge måten...) Biler med APC Computer har trykkgiver og trykkvakt ved siden av hverandre. Det er jo APC computeren som bruker trykkgiveren, ikke ECU'en.
Slangen gikk inn på ein T og ein til trykkgivar og den andre til trykkvakt?

Svar