Fått noe svar Surbotaab (ralle) fra tilsynet?Surbotaab (ralle) skrev:hehe... stemmer d ja...Johnny skrev:En ting skal han ha den Alexen! Han kan det med å starte diskusjoner som engasjerer!Og et lite ordtak til deg Alex: Det er lettere å få tilgivelse, enn tillatelse!
![]()
Mvh
Johnny
sendte en mail til NBF i dag der jeg stilte en del spm angående det som står på DCN sine sider... skal legge ut svar så fort jeg får dette....
så kansje det blir en "ordning" på dette... kansje vi finner ett smutthull der...![]()
bur?
Moderator: Moderatorer
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Nope... har ikke fått noe svar... de er ikke akkurat veldig intreserte i å hjelpe folk i det forbundet... er som å snakke til en vegg.... menmen... det verste var at jeg glemte å få fatter å de andre tekniske kontrolantene som var på kurs forige uke oxo.....alex_ander3@hotmail.com skrev:Fått noe svar Surbotaab (ralle) fra tilsynet?Surbotaab (ralle) skrev:hehe... stemmer d ja...Johnny skrev:En ting skal han ha den Alexen! Han kan det med å starte diskusjoner som engasjerer!Og et lite ordtak til deg Alex: Det er lettere å få tilgivelse, enn tillatelse!
![]()
Mvh
Johnny
sendte en mail til NBF i dag der jeg stilte en del spm angående det som står på DCN sine sider... skal legge ut svar så fort jeg får dette....
så kansje det blir en "ordning" på dette... kansje vi finner ett smutthull der...![]()

menmen... får vel prøve å snakke md de som er kontrolanter her hjemme, å få de til å ta d opp videre oppe i stigen...
- MAX BOOST
- MAX BOOST
da ser dte ut som teoriene våre har gått til blokksbær Surbotabb.
prøvde å skrive et lite inlegg i drifteforumet på bilforumet. der fikk jeg til svar at det reglementet som sto på hjemmesiden til drifteclubben ikke var vedtatt og sto i bilsportboka. kjipern altså:(
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=64058
prøvde å skrive et lite inlegg i drifteforumet på bilforumet. der fikk jeg til svar at det reglementet som sto på hjemmesiden til drifteclubben ikke var vedtatt og sto i bilsportboka. kjipern altså:(
http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=64058
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
1999 Saab 9-3 Viggen