bur?

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
alex_ander3@hotmail.com
MAX BOOST
Medlemsnummer: 189
Navn: Alexander A.
Sted: Drammen

Legg inn av alex_ander3@hotmail.com » 03 feb 2005, 18:05

Surbotaab (ralle) skrev:
Johnny skrev:En ting skal han ha den Alexen! Han kan det med å starte diskusjoner som engasjerer! :D Og et lite ordtak til deg Alex: Det er lettere å få tilgivelse, enn tillatelse! :wink:

Mvh
Johnny
hehe... stemmer d ja...
sendte en mail til NBF i dag der jeg stilte en del spm angående det som står på DCN sine sider... skal legge ut svar så fort jeg får dette....
så kansje det blir en "ordning" på dette... kansje vi finner ett smutthull der... :D :D
Fått noe svar Surbotaab (ralle) fra tilsynet?
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen

//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*

Brukeravatar
Surbotaab N369
Overload!!!
Medlemsnummer: 369
Sted:

Legg inn av Surbotaab N369 » 03 feb 2005, 22:33

alex_ander3@hotmail.com skrev:
Surbotaab (ralle) skrev:
Johnny skrev:En ting skal han ha den Alexen! Han kan det med å starte diskusjoner som engasjerer! :D Og et lite ordtak til deg Alex: Det er lettere å få tilgivelse, enn tillatelse! :wink:

Mvh
Johnny
hehe... stemmer d ja...
sendte en mail til NBF i dag der jeg stilte en del spm angående det som står på DCN sine sider... skal legge ut svar så fort jeg får dette....
så kansje det blir en "ordning" på dette... kansje vi finner ett smutthull der... :D :D
Fått noe svar Surbotaab (ralle) fra tilsynet?
Nope... har ikke fått noe svar... de er ikke akkurat veldig intreserte i å hjelpe folk i det forbundet... er som å snakke til en vegg.... menmen... det verste var at jeg glemte å få fatter å de andre tekniske kontrolantene som var på kurs forige uke oxo..... :-x menmen... tror d enkleste er å kontakte de der inne via tlf så de må svare....

menmen... får vel prøve å snakke md de som er kontrolanter her hjemme, å få de til å ta d opp videre oppe i stigen...

Brukeravatar
alex_ander3@hotmail.com
MAX BOOST

Legg inn av alex_ander3@hotmail.com » 03 feb 2005, 22:59

oki. Takk uansett! :wink:

Tror jeg skal prøve meg på det reglementet som står over til drifteklubben. trenger jo ikke å styre med seter og slikt da.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen

Brukeravatar
alex_ander3@hotmail.com
MAX BOOST

Legg inn av alex_ander3@hotmail.com » 05 feb 2005, 02:13

da ser dte ut som teoriene våre har gått til blokksbær Surbotabb.

prøvde å skrive et lite inlegg i drifteforumet på bilforumet. der fikk jeg til svar at det reglementet som sto på hjemmesiden til drifteclubben ikke var vedtatt og sto i bilsportboka. kjipern altså:(

http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... adid=64058
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen

Svar