http://WWW.AUTOART.NO
Disse lager det du ber om og litt til..................

Moderator: Moderatorer
Takker! Du ser det, at han forrige gnomen som hadde bilen min klistret på et aldri så stort N-merke bak!Bent N208 skrev:K.B.SENTER AS
Disse lager det du ber om og litt til..................
Merket ditt kan du ta vekk , bruk sitrusspray ifra 3M den kjøper du hos en fargehandel............bruk deretter Autoglym ( rosa lakkrens-rød polish-tilslutt gull supergloss............og vips merket og skjolder er borte forever........Anders95 skrev:Takker! Du ser det, at han forrige gnomen som hadde bilen min klistret på et aldri så stort N-merke bak!Bent N208 skrev:K.B.SENTER AS
Disse lager det du ber om og litt til..................Dette er umulig å få av så jeg tror jeg kamuflerer det bak et annet klistremerke før jeg eventuelt pusser og lakker hele driten...
Anyway, et sånt treff hadde vært glimmers! Er det på våren det er snakk om? Vi gleder oss..
Har du prøvd med varme og tynnar?Anders95 skrev: Takker! Du ser det, at han forrige gnomen som hadde bilen min klistret på et aldri så stort N-merke bak!Dette er umulig å få av så jeg tror jeg kamuflerer det bak et annet klistremerke før jeg eventuelt pusser og lakker hele driten...
Varme og tynner ..............hm, jeg hadde ikke gjort det.Hjelle, N6 skrev:Har du prøvd med varme og tynnar?Anders95 skrev: Takker! Du ser det, at han forrige gnomen som hadde bilen min klistret på et aldri så stort N-merke bak!Dette er umulig å få av så jeg tror jeg kamuflerer det bak et annet klistremerke før jeg eventuelt pusser og lakker hele driten...
Anonymous skrev:Varme og tynner ..............hm, jeg hadde ikke gjort det.Hjelle, N6 skrev:Har du prøvd med varme og tynnar?Anders95 skrev: Takker! Du ser det, at han forrige gnomen som hadde bilen min klistret på et aldri så stort N-merke bak!Dette er umulig å få av så jeg tror jeg kamuflerer det bak et annet klistremerke før jeg eventuelt pusser og lakker hele driten...
![]()
Sitrusspray brukes av bildekorfirmaer som tar av gammel dekor, prøv det du............
Selfølgelig alt med måte...Anonymous skrev:Varme og tynner ..............hm, jeg hadde ikke gjort det.Hjelle, N6 skrev:Har du prøvd med varme og tynnar?Anders95 skrev: Takker! Du ser det, at han forrige gnomen som hadde bilen min klistret på et aldri så stort N-merke bak!Dette er umulig å få av så jeg tror jeg kamuflerer det bak et annet klistremerke før jeg eventuelt pusser og lakker hele driten...
![]()
Sitrusspray brukes av bildekorfirmaer som tar av gammel dekor, prøv det du............
Eg brukte ein hårfønar ja.Anders95 skrev:Har jo varma som bare helsike eg!! Brukte hårfønar(), fordi den er gammal og blir heilt utrulig varm!! andre måtar å varme på? får se hva jeg gjør. Takker for svar. I tillegg så er problemet at merket har gått delvis i oppløsning...Vanskelig å få av da det ikke henger sammen!
ja, det er monge 850-ar som går godt på stripa for tia, både i år og i fjor. Det værste er igrunnen at det er eit Trollhättan-firma som har tett fram desse bilane, firmaet heiter BTW Au*otech...9-3 Turbo skrev:Hjelle N6 pratet om noe med å parkere landbruksmaskiner!
Satt å leste Autofil idag,og i reportasjen fra En dag på strippen,var der en Volvo 850 med den nette lille sum av 500Hk+at det, var hvist vanlig nå for tiden.
Ganske hissig skurtresker det der!
Si meg Har søta bror blivit galen?
Det går en ganske nasty 850 rundt om i distriktet rundt Haugesund og. Ryktene vil ha det til at de har hatt 250 km/h ned en tunnel her. I tillegg så tok de et ganske bra bilde; Sjåføren holder pølse i hånda mens speedometeret viser 230 km/h!!9-3 Turbo skrev:Hjelle N6 pratet om noe med å parkere landbruksmaskiner!
Satt å leste Autofil idag,og i reportasjen fra En dag på strippen,var der en Volvo 850 med den nette lille sum av 500Hk+at det, var hvist vanlig nå for tiden.
Ganske hissig skurtresker det der!
Si meg Har søta bror blivit galen?