Anders95 skrev:ok....

Trudde apc, trykkvakt, bankesensor etc. etc. ville reagere eg då?? Mykje arbeid å gjere dette? gjorde du det sjøl? det skreiv du vel kanskje før men...
Sidan auken i ladetrykket er moderat, vil ikkje det ha noko innvirkning.
Trykkvakta slår ikkje inn før på 1 bar, men har du planar om å lade meir er det anbefalt å kutte ut heile APC-systemet, iflg. han som hjalp meg med å lokalisere feilen som eg hadde.
Han som sa dette køyrer ein 99:an (med 900 T8-motor) med den TurboXS krana som kan skifte mellom to ladetrykk. Han brukar eit stille for vanlig køyring, og eit anna for litt meir aktiv køyring.
Sjølve arbeidet med å skru opp trykket er gjordt på sånn typ 5min.
Pass på at det er kaldt framme i maskinromet, alt medan det er lett å kome borti saker og ting...
Sjølve skruinga er slikt som du gjer sjølv (eg skrudde litt iforkant, pga eg trudde det var den stonga som hadde slakka, med broderen skjedde det, sporringen som held stonga på plass hadde fere ut av holdet, slik at han vart køyrandes på grunladetrykk).
Men det er anbefalt å ha ein gradert ladetrykksmålar slik at du veit kor mykje du skrur. Ei omdreining er lik 0.02 bar på grunnladetrykket.
Kan vere litt tricky å få ut sporringen som held trykkstonga på plass, men det gjeld å vere tolmodig, og kanskje ha eit speil om du ikkje heilt ser kva du styrer med då dette ligg på undersida, slik at du ikkje ser delene.
Men somsagt, mål for all del trykket før du startar å skru, og etter du har skrudd. Då veit du kor mykje du
har skrudd.