Tenkte og høre med dere om noen har tips til hva jeg kan se etter eller har en teori om hva mit AC poblem kan være..
Kjøpte bilen vel vitende om AC hadde litt problemer, forrige eier har hatt den på verksted der de satt på strøm og alt funket men når de kobler av så er det vekke igjen, så de konkluderte med brudd på en ledning eller feil på det elektriske en plass...
Merkelig nok etter ca 1 uke så funket plutselig AC som et skudd, ikke alle symbolene på display funker men tempraturen var rett alle ventiler blåste som de skulle på kaldt og varmt osv...
Så etter en uke så døde det helt igjen da....displayet funker men ingen luft, etter bilvask idag funket den merkelig nok igjen da, men ikke på full styrke bare på svak styrke...veldig svak styrke...mener faktisk det skjedde forrige uke og etter vask...altså dagen etter den tok kvelden igjen..
Ellers så kommer det en liten buzzelyd hele tiden selv om det er av eller på...men spesiellt når på og jeg trykker på de forskjellige knappene...
Har tatt ut hele enheten blåst den for støv sjekket ledninger der..
Har tatt ut kupetempratur måleren, og rensket den den var nedgrodd! i tykkt støv, kunne få allergi bare av og se på det, rensket den og glemte en dråpe olje på den så ja den og lager lyd...men alle ledninger var ok der og ihvertfall..
Sikringer er og sjekket..
Hva er neste steg? Jeg har begrenset med mekke skills så det er sakt