Har endelig kjøpt meg Saab igjenn etter alt for mange år uten... Kjøpte en 9-3 1.9tid 2009 vector sedan(reg sent 08), passert 140000km nå.
En helt fantastisk bil å kjøre, drar super bra(chipet er den og), komfort i verdensklasse, og det skader heller ikke at den ser bra ut heller

Men det er et MEN her... Når jeg skal starte opp bilen når den har stått "lenge", over natta ca, så må jeg kjøre starter lenge, høres ut som den nesten fyrer men den harker videre, og når den først starter så går den fint (så fint som den skal mener jeg). Men blir litt skeptisk til den trege starten, kan på mange måter høres litt ut som dårlig batteri, så den hoster litt før den omsider starter.
Vet det må byttes glødeplugger, men på en varm dag, skal dette være ett problem?
Vet og at det er snakk om at det blir byttet kabler fra batteriet til starter eller der omkring, men er det noe tips for hva jeg kan gjøre som kan forbedre det? Skal på Saab verksted snart, men føler det ikke er snart nok, og vil gjerne prøve noen tips om dere har

Mvh Anders