Hvorfor er vi medlemmer i STCN!?!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 30 mar 2005, 10:18

frkristiansen skrev:Jeg anser meg selv som betalende medlem. Kontigenten har jeg betalt 2 ganger tidligere. Første året fikk jeg gratis for det var litt sent på året, 1 gang har jeg fått et medlems kort var for året etter jeg meldte meg inn. Det var også første og siste gang jeg fikk en faktura med medlemskort til å feste kvitteringen på. I år har jeg ikke mottat noen faktura og den gamle jeg hadde fra 2-3 år tilbake er nå gått i oppløsning. Jeg sendte inn i januar forespørsel om fakturaen og meldte fra om den korekte adressen for å forsikkre meg om at den ville komme. I fjor fikk jeg ikke betalt før under lands treffet. Vel den har ikke kommet enda. Jeg ønsker å betale så hvor kan jeg sette inn penger slik at klubben får dem. Og hvorfor må jeg være så aktiv for å klare å betale til rette konto. Kan det være en sammenheng her, mellom antall betalende og ikke betalende ? Er det andre som opplever det som like vanskelig å få betalt. Videre så har jeg hatt veldig stor glede av STCN den har med hjelp av sine svært aktive medlemmer hjulpet meg med det meste, og altid med svært positive innstillinger og resulteter. Nå tenger jeg nokk engang hjelp til å få betalt kontigenten, ikke i form av penger, (dem har jeg nokk av... he he) men å kvitte dem til fordel for klubben.
Har sendt deg PM, vet ikke om den kom fram....hvis ikke så ta kontakt med meg så ordner vi dette.
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
frkristiansen
1,5 bar
1,5 bar
Medlemsnummer: N-116
Navn: Frode Kristiansen
Bil: SAAB 9-5 Aero Estate
Sted: 9360 bardufoss
Kontakt:

Legg inn av frkristiansen » 30 mar 2005, 10:32

Jaggu etter 5 min på forumet så har det ordnet seg :D .
Hva er det jeg klager på ? vanskelig å betale kontigent du lissom... :oops:
PM en kom frem, telefonen bekreftet adresse ok, brev i posten om en dag eller 2. alles in ordnung og jeg kan betrakte meg som betalende medlem med god sammvittighet. Oppfordre alle som ikke har fult så god samvittighet til å gjøre det samme. :wink:
Frode K
N-116
SAAB 9-5 Aero Estate
Toyota Corolla 1,6
Audi A6 Stv

Brukeravatar
Saab_Prinsessa
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Bil: Volvo 9-3 Aero
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av Saab_Prinsessa » 31 mar 2005, 15:22

Fordi det lissom er bare så mange søte gutter lizzm!
2006 9-3 Aero cab
1997 9000 Aero

Svar