
trykket synker, 900 T8
Moderator: Moderatorer
- button
- 1,5 bar
- Innlegg: 345
- Registrert: 20 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 298
- Navn: Thomas Knappen
- Bil: 900 '95 Turbo Coupe
- Sted: Elverum
- Kontakt:
trykket synker, 900 T8
Jeg har et problem med min 900 T8 '87. Turbo'n funker fint opp til 3000-3500 o/min, men deretter faller trykket ned betraktlig. Det er ikke apc'n som slår inn, det er noe annet.. Det samme skjer på alle gir.. (og det irriterer meg å bli frakjørt av alle andre, når jeg normalt skulle ha tatt flere av dem..
)

- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
uff
Er alle slanger og klemmer tette?
Er turboen i orden?
Får bilen bensin? (tett bensinfilter, gåen pumpe)
Pluggkabler/plugger? Fordelerlokk?
Kan sjekkes i vilkårlig rekkefølge.............. Lykke til!
Petter
Er turboen i orden?
Får bilen bensin? (tett bensinfilter, gåen pumpe)
Pluggkabler/plugger? Fordelerlokk?
Kan sjekkes i vilkårlig rekkefølge.............. Lykke til!
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Tenkte ordet "bankesensor" med en gang i og med at du har trykk og mister det. Det skal visst hjelpe å vri denne litt. Sitter under innsuget på blokka.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt: