Trykkm?leren g?r amok!!!
Moderator: Moderatorer
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Sted: oslo
- Kontakt:
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
hmmm..Lurer på om jeg sliter med noe av det samme..Akkurat hvor er dette bildet fra? er så mye ledninger og dill og dall nede i der atte..Anonymous skrev:Måtte ut og "plåta" litt ... her ser dere jaffal bilde av synderen .. vet ikke om den dingsen der er synderen, men den slangen er jaffal suspekt .. nå hadde den knekt helt også ser jeg ..

Vørterøl og svisker!!
- frkristiansen
- 1,5 bar
- Medlemsnummer: N-116
- Navn: Frode Kristiansen
- Bil: SAAB 9-5 Aero Estate
- Sted: 9360 bardufoss
- Kontakt:
[quote="Anders95]
hmmm..Lurer på om jeg sliter med noe av det samme..Akkurat hvor er dette bildet fra? er så mye ledninger og dill og dall nede i der atte..
[/quote]
Bildet er tatt rett "bak" toplokket. Den ledningen som var sprukket er den som går inn på Bensintrykkregulatoren ... eller hva i svarte den nå heter
hmmm..Lurer på om jeg sliter med noe av det samme..Akkurat hvor er dette bildet fra? er så mye ledninger og dill og dall nede i der atte..

Bildet er tatt rett "bak" toplokket. Den ledningen som var sprukket er den som går inn på Bensintrykkregulatoren ... eller hva i svarte den nå heter
- Anders N95
- 1.2 bar
- Bil: Ingen for tiden.
- Sted: Stavanger
Bildet er tatt rett "bak" toplokket. Den ledningen som var sprukket er den som går inn på Bensintrykkregulatoren ... eller hva i svarte den nå heter[/quote]Anonymous skrev:[quote="Anders95]
Men har T-8 bensintrykksreg.? Dette er jo bilde fra en t-16 men tror jeg finer fram..
Vørterøl og svisker!!
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Det er slangen på bensintrykksregulatoren ja. Det som er gjort der (teip) kan fort føre til at du ikke får det bensintrykket du skal ha, og da vil du ikke få samme prestasjon som før...
Kan anbefale silikonslanger! De tåler både varme og litt oljedamp som skulle finne på å snike seg inn i slangene.
Kan anbefale silikonslanger! De tåler både varme og litt oljedamp som skulle finne på å snike seg inn i slangene.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
-
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
Ja men ikke samme type. På T8 sitter denne innebygget i massemåleren (over luftfilteretAnders95 skrev:Men har T-8 bensintrykksreg.? Dette er jo bilde fra en t-16 men tror jeg finer fram..

-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Morten N106
- Overload!!!
- Sted: Gjøvik
- Kontakt:
Tape er tøftMortimer skrev:Det er slangen på bensintrykksregulatoren ja. Det som er gjort der (teip) kan fort føre til at du ikke får det bensintrykket du skal ha, og da vil du ikke få samme prestasjon som før...

Var bare en nødreparasjon det der