Noen her som veit hvordan det er å få godkjent en T16 motor i en 99? Skal sies at 99`en orginalt var en turbo da, en 78 modell som er ganske uorginal, så derfor har jeg ikke skrupler med en T16 motor.. Den står uten motor nå, det er det eneste som mangler...
Fikk plutselig lyst på den, da fatteren mevnte den i går...
MVH
Jørgen
Motorskifte...
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Motorskifte...
Styrer med DAB og AUX
http://www.saabturboclubnorway.com/foru ... .php?t=336
Prata med Biltilsynet, de sa at de ikke hadde noen krav å gå etter, men at de gikk etter godkjennelsespapirer på hver enkelt bilmodell fra produsent..
Ring Saab og få papirer på hvor mye hk o.l Saab går god for i 99:an.
Men hvis dette er en ORIGINAL 99 turbo så ville jeg satt inn en original B-motor med turbo for å ta vare på den originale 99 turbo'n.originalt...
Prata med Biltilsynet, de sa at de ikke hadde noen krav å gå etter, men at de gikk etter godkjennelsespapirer på hver enkelt bilmodell fra produsent..
Ring Saab og få papirer på hvor mye hk o.l Saab går god for i 99:an.
Men hvis dette er en ORIGINAL 99 turbo så ville jeg satt inn en original B-motor med turbo for å ta vare på den originale 99 turbo'n.originalt...

2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Innlegg: 6464
- Registrert: 05 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt: