Dekk
Moderator: Moderatorer
Dekk
Har en gang hørt om noen i Oslo som selger dekk mye billigere en de andre. Husker ikke vad firmaet heter, han var med på TV da de andre klagde på han. Det er en utlending. Vet noen hvilken forhandler jeg tenker på? Tror det låg i Grorud.

- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Ellers har en Johs. Bjerke som vel også er forholdsvis rimelig.
Felles for dei begge er dårlige råd om du bed om dekktips, mitt tips er å bestemme deg for kva dekk du skal ha, reise dit og handle dekka, utan å høyre på råda deira.
Må legge til at dette er ikkje personlige erfaringar, men erfaringar eg har ifrå andre som har handla dekk der. Ein gikk faktisk so longt som å seie at en burde kjøpe dekka lause (altså utan å få dei lagt på felg der), og stikke på Dekkmann eller lignandes for å få dei lagt om der... Dette begrunna han med betre service, altså dei tek seg betre tid, ergo er sjangsen for skade på felg mindre. En slepp også til relativt kjappt på Shariff og Bjerke kan en risikere å stå "nokre timar" i kø...
Felles for dei begge er dårlige råd om du bed om dekktips, mitt tips er å bestemme deg for kva dekk du skal ha, reise dit og handle dekka, utan å høyre på råda deira.
Må legge til at dette er ikkje personlige erfaringar, men erfaringar eg har ifrå andre som har handla dekk der. Ein gikk faktisk so longt som å seie at en burde kjøpe dekka lause (altså utan å få dei lagt på felg der), og stikke på Dekkmann eller lignandes for å få dei lagt om der... Dette begrunna han med betre service, altså dei tek seg betre tid, ergo er sjangsen for skade på felg mindre. En slepp også til relativt kjappt på Shariff og Bjerke kan en risikere å stå "nokre timar" i kø...
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
Dekk & Felg
Eller så kan du jo bare ta turen innom Speedparts, tror vi lett matcher sharif og johs bjerke. "" STCN medlemmer har kanonpriser hos oss. 

Close to your saab,closer to you with Speedparts