Har vært en liten tur "over there", og bunkret som vanlig opp med en del amerikanske bilblader.
Leste blant annet i Business Week (ikke noe bilblad, men GM var over hele forsiden) om tilstanden til GM. De taper penger for tiden, og det går jo ikke i lengden. Journalisten rådet GM til å legge ned de "dårlige" merkene - Buick, Pontiac og - Saab! Kan ikke si meg enig i det nei. Er det virkelig noen som har lyst til å kjøre Cadillac?
Litt positivt: I et annet blad (husker ikke hvilket) hadde de en serie om hvordan trimme 9-2X. Der fikk bilen skryt og den gikk som en kule. Men den har vel ikke akkurat solgt til gull der borte.
Bra og d?rlig for Saab i USA
Moderator: Moderatorer
Bra og dårlig for Saab i USA
Saab 9000 cs 2.0T stv (Bygd på Lancia Thema)
Saab 9000 cse 2.3T
Saab 9000 2.3i aut Til salgs!!
Saab 9000 cse 2.3T
Saab 9000 2.3i aut Til salgs!!
-
- 2.0 bar
- Bil: Nei..
- Sted: Oslo
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Ang. GM's økonomi leste jeg i engelske Autocar (nr.17 s. 11) at GM har en "mind-boggling" gjeld på $300 MRD. ($300bn). Ikke småpenger akkurat.
I samme blad leste jeg at MG-Rover var konkurs. I England selges nå Rover ut uten noen form for garanti.
Virker som om det er tøffe tider, spesielt for litt mindre "sære" merker.
I samme blad leste jeg at MG-Rover var konkurs. I England selges nå Rover ut uten noen form for garanti.
Virker som om det er tøffe tider, spesielt for litt mindre "sære" merker.
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt