Vel, det stemmer ihvertfall ikke at det skal være 0 ohm til jord fra den røde som er 12V forsyningsspenning... Den skal ha noen ohm gjennom spolen på rele'et og til jord.
Her er hvordan en 900 er koblet. Vil tro det er ganske likt...
Rødhvit er +12V matespenning
Sort er jord.
Grønn går til blinklysspaken på rattet for å fordele til enten høyre eller venstre blinklys.
Grønnhvit er ikke merket på 900 blinkreleet... Men standard så er grønnhvite ledninger +15 spenningen. Det vil si 12V når tenningen er påslått.
Min teori er da at den rødhvite er 12V fra nødblinkers som fungerer uansett om tenning er på eller ikke, og grønnhvit er 12V under normale omstendigheter, altså under kjøring for bruk av vanlige blinklys.
Ellers så kan jeg jo si at det problemet med at blenkreleet blinker fort er vanlig når en eller flere pærer har gått. Du målte alle pærene til å være hele, så da kan du jo fortsette på kontaktene. Er det kontakt hele veien fra releet og gjennom pæra til chassi? Dra av alle kontakter og sett de på igjen. De som har med blinklys å gjøre og prøv da.
Enkel måte å se om det er kontakt på alle er jo bare å sette på nødblinken og gå rundt bilen for å se om alle pærene blinker. Er det noen som ikke blinker så ligger problemet ditt der
mvh
Mortimer