Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
TurboKK N473
- 1,5 bar

- Innlegg: 422
- Registrert: 02 jun 2004, 01:00
- Sted: Sunnmøre
Legg inn
av TurboKK N473 » 05 jun 2005, 15:52
Eg har tenkt å bytte bremser (skiver/klosser) på min 1986 900 T16. Eg har tenkt å oppgradere bremsene mine seinare, men for no skal eg berre skifte skiver og klossar for en billig penge. Skal kun bytte framme.
Då tenkte eg å bestille frå Biltema, og eg fann disse delane:
Bilmärke SAAB
Bilmodell 900
Årsmodell 81-87
Placering Framme
Art nr 64-653
Pris 199,00 kr
Bilmärke SAAB
Bilmodell 900
Årsmodell 75-87
Placering Framme
Anmärkning Spesielt verktøy kreves
Art nr 65-9402
Pris 109,00 kr
Passar dei delane på min T16? Der stod kun "900" og ikkje noko "900 T16". Er det samme bremsene?
PS!
Om noken sterkt vil fraråde meg fra Biltema bremser eller har andre tips, so føl deg fri til å uttrykke di meining. Tek imot alle tips og råd

SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
-
saabanders
- 1.2 bar

- Innlegg: 237
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Sted: Sogn& Fj.
Legg inn
av saabanders » 05 jun 2005, 16:00
Ja, eg vil frårå Biltema sine bremseskiver. Dette utifrå mine erfaringer.
Anders
-
TurboKK N473
- 1,5 bar

- Innlegg: 422
- Registrert: 02 jun 2004, 01:00
- Sted: Sunnmøre
Legg inn
av TurboKK N473 » 05 jun 2005, 16:08
saabanders skrev:Ja, eg vil frårå Biltema sine bremseskiver. Dette utifrå mine erfaringer.
Anders
Men med tanke på at det er ei midlertidig løysing da? Sidan eg må skifte skivene uansett.
Kva for dårlige erfaringar har du med dei da?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
-
Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
-
Kontakt:
Legg inn
av Hjelle, N6 » 05 jun 2005, 16:13
T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Speedparts har bremseskiver til ein forholdsvis billig penge, 446/par for gassar/i, og 820:-/par til t16 (ventilerte). Klossar finns til 130/par og 299/par til ventilerte skiver. Klossane er til 4 hjul.
Men det kjem då ann på kor lenge du skal køyre før ei skikkelig oppgradering, problemet med Biltemaskiver er at dei slår seg skeive for eit godt ord... :/
-
saab9000aero
- Overload!!!
- Innlegg: 1571
- Registrert: 23 sep 2004, 01:00
- Medlemsnummer: n434
- Navn: Arvid Nesse
- Bil: saab 9-5 2.2tid, saab 9000 cse
- Sted: Bergen
Legg inn
av saab9000aero » 05 jun 2005, 16:14
eg har VELDIG dårlig erfaring fra biltema sine bremser.hadde det på en 900 T16,tok fyr i klossene allerede etter første prøvetur.kjøp heller noe annet litt dyrere eller vent til du skal oppgradere.
-
TurboKK N473
- 1,5 bar

- Innlegg: 422
- Registrert: 02 jun 2004, 01:00
- Sted: Sunnmøre
Legg inn
av TurboKK N473 » 05 jun 2005, 16:24
Hjelle, N6 skrev:T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Speedparts har bremseskiver til ein forholdsvis billig penge, 446/par for gassar/i, og 820:-/par til t16 (ventilerte). Klossar finns til 130/par og 299/par til ventilerte skiver. Klossane er til 4 hjul.
Men det kjem då ann på kor lenge du skal køyre før ei skikkelig oppgradering, problemet med Biltemaskiver er at dei slår seg skeive for eit godt ord... :/
Ok. Dei eg får kjøpt hos speedparts, er det originale? Korleis funkar dei i forhold til om eg trimmar litt og kjører litt aktivt? Funkar dei greit? Eller bør eg ha litt bedre bremser til det?
Har lest at en enkel måte å få bedre bremser til og900 er å sette på 9000 bremser. Men trur eg har lest en plass at dei ikkje går an å sette på 86mod 900. Og i tilfelle det går an, er det ein vanskeleg jobb og er dei vanskelege å få tak i på f.eks en høggar?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
-
Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
-
Kontakt:
Legg inn
av Hjelle, N6 » 05 jun 2005, 16:47
Standardbremsene frå Speedparts er vel av SBS fabrikat, enkelte skiver er vel Norrbitt, samma som du får på Mekonomen, ihvertfall sel det lokale Mekonomen verkstedet slike SBS-klossar.
Funkar like bra som standardbremsene på faderen sin 9000, der bytta vi til rimligaste Speedparts rund baut. Korleis bremsene vil virke med litt aktiv køyring er eg ikkje sikker på, har ikkje prøvd dei ventilerte frå Speedparts (anar heller ikkje fabrikat).
Om du skal montere andre bremser på bilen din inneber også det forandring av boltsirkel, flytting av brekk til bakhjula, det er mulig men det er mykje jobb.
Kva bremser var det du tenkte å oppgradere til då, og kva stand er bremsene på bilen i no då?
-
TurboKK N473
- 1,5 bar

- Innlegg: 422
- Registrert: 02 jun 2004, 01:00
- Sted: Sunnmøre
Legg inn
av TurboKK N473 » 05 jun 2005, 16:59
Hjelle, N6 skrev:Kva bremser var det du tenkte å oppgradere til då, og kva stand er bremsene på bilen i no då?
Hadde berre tenkt å bytte til 9000 bremser sidan eg hadde lest at det var en grei og billig måte å oppgradere dei på. Men blir vel en liten jobb me å flytte handbremsa til bak, og sånt.
Blir vel bremser fra speedparts då.
Dei bremsene eg har no er det kast i skivene. Ristar når eg bremsar. Bilen hadde stått stille i ei periode hos forrige eigar. Men om skivene er i grei stand ellers, går det an å maskinere dei slik eg blir kvitt kastet i dei?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
-
Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
-
Kontakt:
Legg inn
av Hjelle, N6 » 05 jun 2005, 17:06
Om det er brukbart med gods på dei er det vel muligheit for å dreie ned kastet, og kjøpe nye klossar.
-
Frode N220
- 1,5 bar

- Innlegg: 338
- Registrert: 04 jan 2004, 01:00
- Sted: Stjørdal
Legg inn
av Frode N220 » 05 jun 2005, 17:07
Hjelle, N6 skrev:T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Hva er forskjellen? Trodde det bare var klossene som var forskjellige på de originale delene (og der fraråder merkeverkstedene å betale ekstra for turboklosser...)

?
Frode N220
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
-
Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
-
Kontakt:
Legg inn
av Hjelle, N6 » 05 jun 2005, 17:10
Frode N220 skrev:Hjelle, N6 skrev:T16 har andre bremser ja, 'tema har berre til gassar/innsprut-bilane.
Hva er forskjellen? Trodde det bare var klossene som var forskjellige på de originale delene (og der fraråder merkeverkstedene å betale ekstra for turboklosser...)

?
Ventilerte skiver.
-
TurboKK N473
- 1,5 bar

- Innlegg: 422
- Registrert: 02 jun 2004, 01:00
- Sted: Sunnmøre
Legg inn
av TurboKK N473 » 05 jun 2005, 17:14
Eg må finne ut ka eg skal gjere. Har no god tid på meg.
Takk for alle svar!

SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
-
Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Legg inn
av Tor N12 » 05 jun 2005, 18:00
Min erfaring med Biltema bremser er at skivene er akseptable men klossene er ubrukelige.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
-
Ecopower N_221
- 0.7 bar

- Innlegg: 136
- Registrert: 23 jan 2005, 01:00
- Bil: Saab 9-5
- Sted: Harestua
Legg inn
av Ecopower N_221 » 05 jun 2005, 18:51
Jeg har nettop kjøpt nytt sett til min aero. Med nye skiver og green stuff klosser. Kan godt få kjøpe det til en rimelig penge. Bor i hønefoss. Har aldri blitt montert da jeg skal bytte til 88 oppsettet.
-
Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Legg inn
av Petter 900 T » 05 jun 2005, 19:31
ventilerte bremser før 88 er meget uvanlig...
Noen få eksportbiler som hadde dette, altså ikke ventilerte bremser på 86 T 16.
Bytte til 88-93 oppheng er bolt-on, tar ca 4 timer...
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226