9000 til daglig pendling?
Moderator: Moderatorer
9000 til daglig pendling?
Hei, er ny på forumet. Vurderer kjøp av SAAB 9000 som jeg skal bruke til pendling. ca 6 mil daglig. Det ville blitt som bil nr. 2 i familien, så jeg ønsker reduserte kostnader til drivstoff osv. Har en v40 fra før. 2-liter motoren er vel mest aktuell da, antar jeg, men hører selvsagt på andres innspill. Regner med at turbo-utgavene blir for dyrt for mitt budsjett. Har ingen erfaring med disse bilene, så all tilbakemelding settes pris på.
Er det realistisk å kjøpe en 9000 til maks 60-70000 som er driftsikker nok til daglig pendling, eller må jeg regne med høyere pris?
Hvilke årsmodeller anbefaler dere? Andre råd?
På forhånd takk!
Er det realistisk å kjøpe en 9000 til maks 60-70000 som er driftsikker nok til daglig pendling, eller må jeg regne med høyere pris?
Hvilke årsmodeller anbefaler dere? Andre råd?
På forhånd takk!
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
I den prisklassa burde det vere mulig å få fatt på ein M95-M96 9000 med toliters innsprøytningmotor på 130hk.
Kanskje litt liten motor om du skal ha litt lass, men køyrer du åleine i bilen og ikkje har noko særlig kupert landskap skal den vere bra nok. HAr ein slik sjølv her i huset, med tungt lasta bil på Vestlandsveiar er det ikkje akkurat noka rakett, men brukbar.
Det du skal være litt obs på er at 9k-en fort kan verte hivudbilen i familia, då den er både meir komfortabel enn v40, og ein del større...
Kanskje litt liten motor om du skal ha litt lass, men køyrer du åleine i bilen og ikkje har noko særlig kupert landskap skal den vere bra nok. HAr ein slik sjølv her i huset, med tungt lasta bil på Vestlandsveiar er det ikkje akkurat noka rakett, men brukbar.
Det du skal være litt obs på er at 9k-en fort kan verte hivudbilen i familia, då den er både meir komfortabel enn v40, og ein del større...

Takk for svar! Jeg skal kjøre alene på flate østlandsveier, så pådraget vil være greit med en 130 hk tror jeg
Har fått med meg at 9000`en er en komfortabel bil, så jeg får være litt taktisk i forhold til kona
Du mener en 95/96-modell er realistisk å få tak i til det budsjettet. Hvilken km-stand bør jeg legge meg på, og hva slags ekstrautstyr bør jeg ha?

Har fått med meg at 9000`en er en komfortabel bil, så jeg får være litt taktisk i forhold til kona

Du mener en 95/96-modell er realistisk å få tak i til det budsjettet. Hvilken km-stand bør jeg legge meg på, og hva slags ekstrautstyr bør jeg ha?
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Desse kan då være aktuelle:
http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 8580187855
Eg har kanskje bomma litt på prissettinga ser eg no når eg har søkt i annonser, men for 70-80k brude en få taki noko brukbart, og so skal det då prutast litt også...
Men den øverste bilen i Matredal med 91kkm til 79kkr er då noko eg ville ha sjekka opp meir. Om du klarer deg med 2.0i-motoren og ikkje er nøyen på utstyr vil du ha bil lenge med den. Største aberet for vidare salg er nok mangel på AC.
Når det gjeld kilometertal ville eg nok heller sett på tilstand enn på kilometer, kan ta eit eksempel her, faderen sin 2.0i med 150kkm på mäteren er i dårligare stand enn broderen sin 2.0t med 200kkm på mäteren...
http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 8580187855
Eg har kanskje bomma litt på prissettinga ser eg no når eg har søkt i annonser, men for 70-80k brude en få taki noko brukbart, og so skal det då prutast litt også...

Men den øverste bilen i Matredal med 91kkm til 79kkr er då noko eg ville ha sjekka opp meir. Om du klarer deg med 2.0i-motoren og ikkje er nøyen på utstyr vil du ha bil lenge med den. Største aberet for vidare salg er nok mangel på AC.
Når det gjeld kilometertal ville eg nok heller sett på tilstand enn på kilometer, kan ta eit eksempel her, faderen sin 2.0i med 150kkm på mäteren er i dårligare stand enn broderen sin 2.0t med 200kkm på mäteren...
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
CD er sedan
CS er kombi
Når det vert hekta på ein E tilslutt betyr dette at bilen har Ekstrautstyrspakke. Den bestod med det eg huskar i farta av automatisk klima (enkelte årsmodellar), skinndetaljar (ratt, girkule og girdamask). På nyare bilar inngikk vel også den store køyrecomputeren, dette gjaldt vel på M97 og M98.
På M94 og nyare fikk en ein 150hk 2.0 lavtrykksturbo-motor om en valde 2-liter med turbo. Ellers fanns det ein 2.3ltt med 170hk, ein 2.3T med 200hk, Aero (2.3T med vassare komponentar og anna chip) med 225hk og ein 3-liters V6 på 210hk var det vel. Av innsprut-motorar fanns 2.0i (130hk), og på tidligare modellar fanns også ein 2.3i med 150hk, men denne fall ut når 2.0ltt kom inn i programmet. På eldre modellar fanns også ein 2.0T med 175hk. Som du sikkert har forstått betyr ltt lavtrykksturbo og T står for fulltrykksturbo.
Ang bensinforbruk vise målingane her i heimen at på småkøyring går 2.0ltt-en og 2.0i-en relativt likt. 2.0ltt-en har eg ein misstanke om vert køyrt hardare...
Når det gjeld 2.0i-en høyrd eg snakk om eit snittforbruk på rundt 0.7 på longkøyring nedover til Austlandet, då med ein person i bilen og ein smule bagasje.
Trur nok eg kunne køyrt ltt-en like longt ned, om ikkje lavare. Det eg vil fram til er at forbruket stiller du med høgrefoten (turbobil har det med at sjåføren gassar litt meir enn "normalt", og eit steg1-chip på 2.0ltt gir rundt 210hk til omtrent kroner 6500:-), er du snild gut vil du nok få turboen like longt ned og lavare enn i-en trur eg...
Når det gjeld køyrbarheit er 2.0ltt-en veldig fin, også orginalutførelse, du har eit veldig jamt drag over heile registeret, om du har køyrt "gammal" turbobil tidligare er det ikkje å samanligne, du har ikkje det same rykket (som enkelte likar) som ein fulltrykkar, berre rolig og kontrollert leveranse av kreftene...
CS er kombi
Når det vert hekta på ein E tilslutt betyr dette at bilen har Ekstrautstyrspakke. Den bestod med det eg huskar i farta av automatisk klima (enkelte årsmodellar), skinndetaljar (ratt, girkule og girdamask). På nyare bilar inngikk vel også den store køyrecomputeren, dette gjaldt vel på M97 og M98.
På M94 og nyare fikk en ein 150hk 2.0 lavtrykksturbo-motor om en valde 2-liter med turbo. Ellers fanns det ein 2.3ltt med 170hk, ein 2.3T med 200hk, Aero (2.3T med vassare komponentar og anna chip) med 225hk og ein 3-liters V6 på 210hk var det vel. Av innsprut-motorar fanns 2.0i (130hk), og på tidligare modellar fanns også ein 2.3i med 150hk, men denne fall ut når 2.0ltt kom inn i programmet. På eldre modellar fanns også ein 2.0T med 175hk. Som du sikkert har forstått betyr ltt lavtrykksturbo og T står for fulltrykksturbo.
Ang bensinforbruk vise målingane her i heimen at på småkøyring går 2.0ltt-en og 2.0i-en relativt likt. 2.0ltt-en har eg ein misstanke om vert køyrt hardare...

Trur nok eg kunne køyrt ltt-en like longt ned, om ikkje lavare. Det eg vil fram til er at forbruket stiller du med høgrefoten (turbobil har det med at sjåføren gassar litt meir enn "normalt", og eit steg1-chip på 2.0ltt gir rundt 210hk til omtrent kroner 6500:-), er du snild gut vil du nok få turboen like longt ned og lavare enn i-en trur eg...
Når det gjeld køyrbarheit er 2.0ltt-en veldig fin, også orginalutførelse, du har eit veldig jamt drag over heile registeret, om du har køyrt "gammal" turbobil tidligare er det ikkje å samanligne, du har ikkje det same rykket (som enkelte likar) som ein fulltrykkar, berre rolig og kontrollert leveranse av kreftene...

Sist redigert av Hjelle, N6 den 12 jun 2005, 15:41, redigert 1 gang totalt.
Glimrende oversikt, tusen takk
Ser ut som at det er en 2.0 ltt som er tingen, ja, evt. en 2.0 fulltrykksturbo. Ble slett ikke skremt av det forbruket som du oppga, Hjelle, N6. Så spørs det om jeg kan få tak i noen til overkommelig pris, og som er i god stand.
På hvilken km-stand eller serviceintervall skal/bør turboen skiftes ut? Er det slik at hvis man chiptrimmer en 2.0 ltt så skal man bruke 98 oktan blyfri?
Mange spørsmål fra meg, her

På hvilken km-stand eller serviceintervall skal/bør turboen skiftes ut? Er det slik at hvis man chiptrimmer en 2.0 ltt så skal man bruke 98 oktan blyfri?
Mange spørsmål fra meg, her

- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Det er ikkje intervall for bytte av turbo, om den har fått levd eit rolig liv (at eigaren ikkje svinkøyrer på kald motor, og den får roa seg etter hardkøyr) med pleie (altså oljeskift) varer den vanligvis solenge som bilen varer, men det er ikkje noko fasitsvar på dette.
Når det gjeld SAAB turbo er det 98 oktan som gjeld, då bilen både går billigare (lavare forbruk) og betre, ihvertfall gjeld dette min eigen 900 T16.
Ang. ltt/T, det er på bilar opp til M93 du finn fulltrykk, lavtrykken kom frå M94, iforbindelse med at SAAB kom med ein revidert motorar vart også motoralternativa bytta ut. Den største endringa var å krympe dei fysiske måla på motoren, slik at den gikk inn i den nye bilen som vart lansert M94, GM900. Den gamle motoren var rett og slett for brei for å passe inn i den bilen, og sidan motoren vart endra fikk 9000 også den nye motoren. Den nye motoren er kalla kortmotor, og den gamle logisk nok longmotoren.
Når det gjeld SAAB turbo er det 98 oktan som gjeld, då bilen både går billigare (lavare forbruk) og betre, ihvertfall gjeld dette min eigen 900 T16.
Ang. ltt/T, det er på bilar opp til M93 du finn fulltrykk, lavtrykken kom frå M94, iforbindelse med at SAAB kom med ein revidert motorar vart også motoralternativa bytta ut. Den største endringa var å krympe dei fysiske måla på motoren, slik at den gikk inn i den nye bilen som vart lansert M94, GM900. Den gamle motoren var rett og slett for brei for å passe inn i den bilen, og sidan motoren vart endra fikk 9000 også den nye motoren. Den nye motoren er kalla kortmotor, og den gamle logisk nok longmotoren.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Med denne linken kommer jeg bare til alfa romeo...
Selv kjørte jeg på mellom 0,68-0,72 med min tidligere 9000i med 130 hk mellom Ålesund og Svinesund i fjor, ellers gikk den billig også.. Dette var med 2 personer og ganske full bil... Og litt aktiv kjøring av og til.. 130 hk er ikke treig,det er bare det at turbo er raskere..
Styrer med DAB og AUX
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
hmm... de fleste vanlige bensinstasjoner har da 98 oktan... men d er vel ikke alle "billig-stasjonene" som har 98 oktan....... og ifølge en kjenning av meg som kjører en Og900 med 9k motor og DI\APC merker han også at det noen plasser blir solgt 95 oktan som 98 oktan....zaabel skrev:Oppmuntrende at man kan få til et lavt bensinforbruk med en relativt effektfull innsprøytningsmotor.
Det er altså slik at en turbomotor bør kjøres på 98 blyfri, men det er vel noe herk med å finne bensinstasjoner som har dette, i tillegg til økt literpris i forhold til 95 oktan?
men det at det er en høyere literpris på 98oktan vil man med en turbobil i god stand tjene inn i gjen på lavere forbruk....
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Ok, tar det til etterretning, handler bensin stort sett bare på Jet
Mens jeg er godt i gang med spørsmålene mine (dere er vel blitt lei av meg allerede
), hva med rustbeskyttelse? Er det hele karrosseriet som er galvanisert på 9k, eller deler av det?
- og finnes det flere typer stereoløsninger som på 9-5?

Mens jeg er godt i gang med spørsmålene mine (dere er vel blitt lei av meg allerede

- og finnes det flere typer stereoløsninger som på 9-5?
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Stemmer det, kom til eit søk istad, mulig finn "slettar" søka etter ei viss tid, har inntrykk av at zaabel kom fram til samma sida som meg istad...Freshmaker N237 skrev:Med denne linken kommer jeg bare til alfa romeo... .
Ang rust på 9000 har Vi Bilägare ein onlie rustbase; http://www.vibilagare.se/rostregistret.asp der SAAB 9000 kjem godt ut, kan tale for våre 2k 9k-ar, ein M95 og ein M96, ingen har synlig rust på dei vanlige plassane for 9000, 9000 var vel også ein av dei betre bilane i si klasse nård et gjeld type bil og årsmodellar. Delar av karosseriet er galvanisert, som dører.
Når det gjeld anelgg finns det forskjellige anlegg, men det er vel desverre ikkje noka so enkel inndeling som på 9-5. Det finns forskjellige høgtalarar, dei sværaste er produsert av harman/kardon. Om eg skal få tippe litt er det vel kanskje berre Aero og Griffin (3-liters V6) som har desse orginalt. Når det gjeld hovudenheit er det standard DIN-spelarar, orginalt var det vel levert nokre Phillips-spelarar om det ikkje var eit SAAB-audio system i.
Til slutt, 98okt bf er då ikkje vanskelig å få taki, værre er det med vanlig superbensin. Einaste nokre Best og JET-stasjonar eg har vore på som ikkje har 98...
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Jeg kjører bare 98 oktan på min 900i og fodeler her vs 95 oktan er:Surbotaab (ralle) skrev:hmm... de fleste vanlige bensinstasjoner har da 98 oktan... men d er vel ikke alle "billig-stasjonene" som har 98 oktan....... og ifølge en kjenning av meg som kjører en Og900 med 9k motor og DI\APC merker han også at det noen plasser blir solgt 95 oktan som 98 oktan....zaabel skrev:Oppmuntrende at man kan få til et lavt bensinforbruk med en relativt effektfull innsprøytningsmotor.
Det er altså slik at en turbomotor bør kjøres på 98 blyfri, men det er vel noe herk med å finne bensinstasjoner som har dette, i tillegg til økt literpris i forhold til 95 oktan?
men det at det er en høyere literpris på 98oktan vil man med en turbobil i god stand tjene inn i gjen på lavere forbruk....
*Lavere forbruk (priusforskjellen er i praksis borte)
*En merkbart kjappere bil, går endel bedre.
Jeg har fyl tbåde på JET, 1-2-3, uno-x og alle vanlige stasjoner, ingen problem å få tak i, det gjelder stort sett bare 98 med blytilsetning.. Der vet jeg bare om et par-3 stasjoner som har..
Styrer med DAB og AUX