Drivakselproblem..

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Drivakselproblem..

Legg inn av Lars_N289 » 30 jun 2005, 21:23

Hei! Har no gjort ferdig min T16 motor, og skal til å sette den i. Men eit stort/lite problem har dukka opp. Dei indre drivknutane på bilen min er større enn dei "koppane" på 5-trinns kassa som skal i. Knutane som står på bilen er frå i ei 4-trinn kasse. Tenkte derfor at det kunne vere så enkelt som å flytte dei indre knutane frå delebilen og over til min. Men så visert det seg at også akslingen på bilen min er for tynn til knutane frå delebilen..

Nokon som har forslag på kva eg kan gjere??

Lurer på om det går å bytte heile akslingen. Men så er det vel ikkje sikket at feste til den ytre knuten er lik, sidan det indre ikkje var likt. Nokon som veit dette?? Bilen min er forøvrig ein 1985mod, mens delebilen er 1990.

Hadde i grunn same problem forige gang eg bytte motor. Men tå tok eg "koppane" frå 4-trinns kassa og satte inn i 5-trinns kassa. Men no har det seg slik at gamle kassa er seld, og derfor ingen koppar for 4-trinns til overs :(

Blei kanskje litt innvikla skrive, men håpar nokon forstår dette:)
Saab 9-5 Vector Sport M05

Brukeravatar
Morten-N146
MAX BOOST
Innlegg: 2227
Registrert: 01 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: N146
Navn: Morten
Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
Sted: Lillehammer

Legg inn av Morten-N146 » 01 jul 2005, 07:31

Har jeg forstått det riktig bør du skifte begge drivakslingene. De nyere har større dimensjon og holder bedre, så det er like greit å skifte ut.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Innlegg: 1292
Registrert: 04 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 01 jul 2005, 07:39

Tror ytre drivknute er lik, du kan sjekke ved å se på sidene til Speedparts, sjekk om det er forskjell på 85 og 90 mod. yttre drivknuter.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Lars_N289
1,5 bar
1,5 bar
Innlegg: 431
Registrert: 01 sep 2003, 01:00
Sted: Bergen

Legg inn av Lars_N289 » 01 jul 2005, 23:04

Dei ytre drivknutane er også ulike før og etter -87. Men i dag fekk eg tak i koppar som passar dei knutane eg har, derfor flyttar eg berre dei over på girkassa. Kunne også ha skifta akslingane osv, men då må eg også bygge om til brekk på bakhjula, og dette har eg dårleg med tid til no :cry:

Men då blir det rett ut i garasjen og sjekke om ting stemmer i morgon. Kanskje også ein prøvestart i løpet av helga :D
Saab 9-5 Vector Sport M05

Svar