For å klare opp dette med importavgifter/ekstra engongsavgift ved trimming:
Scenario 1:
En kjøper ein bil seld ny i Norge iløpet av 1997, orginal effekt 185hk, trimma til steg 1 på Speedparts idag, gir +42hk.
Det som det skal betalast avgift for då er 42hk, ifrå 185 til 227hk. Avgifta på dette om vert ca. 50 000, med 59% bruksfrådrag vil avgifta verte ca. 20 000.
Scenario 2:
En kjøper ein bil seld ny i utlandet iløpet av 1997. Importert til Norge iløpet av 2003. Orginal effekt 185hk, trimma til steg 1 på Speedparts idag, gir +42hk. Det som det skal betalast avgift for då er 42hk, ifrå 185 til 227hk. Avgifta på dette om vert ca. 50 000, med 59% bruksfrådrag vil avgifta verte ca. 20 000.
Scenario 3:
En kjøper ein SAAB GM900 Turbo seld ny i utlandet iløpet av 1997. Skal importerast til Norge idag. Orginal effekt 185hk, trimma til steg 1 på Speedparts av tidligare eigar, gir +42hk.
Avgifta som skal betalast då er effekta som finns orginalt, slagvoumet som finns orginalt og vekta på bilen. I tilegg skal då auken i effekt betalast avgift for, som i eksempela over. Dette vil då totalt gi ca. 231 000, med 59% bruksfrådrag vil avgifta verte ca. 95 000 inkl. trim. Køper en ein orginal bil vil sjølvsagt avgifta verte ca. 20 000 mindre.
I tilegg vil en på dette eksempelet få moms på kjøpesum i NOK, og det må også betalast vrakpant på 1 300:- før en kan få skilt på bilen.
Scenario 4:
En har ein varebil kl.2 (grøne skilt) registerert i Norge iløpet av 2000, orginal effekt 150hk, trimma til steg 1 på Speedparts idag, gir +65hk.
Det som det skal betalast avgift for då er 65hk, ifrå 150 til 215hk. Avgifta på dette om vert ca. 13 000, med 45% bruksfrådrag vil avgifta verte ca. 7 000. Grunnen til at summane her vert lavare er at med bil på grøne skilt betalar en berre 20% av opprinnelig avgift.
Som enkelte allereie har funne ut er regelen ganske grei, avgifta skal som regel beregnast utifrå fysstegongs reg. dato, enten her i landet eller i utlandet. Det avgjer kva bruksfrådrag en får på bilen. Det finns sjølvsagt unntak, men dette gjeld nok for dei fleste.
Håper dette klarna opp ein del rundt avgiftspørsmål.
Om det finns ytterligare spørsmål kjem eg til å splitte tråden slik at det vert ein eigen tråd med avgiftspørsmål, so skal eg prøve å svare etter beste evne. Må få legge til til slutta at dette er opplysningar dei fleste kan finne ved å leike seg i denne kalkulatoren:
http://www.toll.no/bin/bilavgift, eg jobbar heldigvis IKKJE i tollvesenet... ;D