Begynte å ane ugler i mosen når det sto en sinna tyrker i tettsittende "tilsyns-drakt"

I på bukken. Overbevise han om at det BARE var satt på større eksosanlegg, og ikke var gjort noe fysisk med motoren. Etter ei stund var det greit, men han mente jeg fortsatt måtte ta meg en tur på saab for å få dem til å se over motoren min og si at alt var OK. _dritsekk_
Fant ikke nummrene på fjørene, og å ta av hjula for å vise han kom ikke på tale, Rattet fra momo kunne heller ikke stå der uten tuv papirer. _idiot_
Eksosanlegget som var det eneste som jeg sa at ikke var orginalt måtte jeg pelle meg ned på SAAB for å dokumentere at det var festet skikkelig. _dust_
Så var det felgene og dekka da. kjøpte de på bilen å jeg hadde ikke noe mål på dem sa jeg. Da fikk jeg samme leksa på gebreokkent norsk at det hadde ikke han noe med, og jeg måtte ikke komme her og komme her!
Så enden på visa var at nå sitter jeg her med en mangellapp på: Fjører, dekk, felger, ratt og eksosanlegg. Han finner vel mer feil når jeg kommer dit neste gang vel, skal bort på skole og ferie til søndag og kommer ikke hjem på mange uker, så dette må fikses fort!

Glemte jeg forresten å si at han begynte å klge på selene mine. De ORIGINALE 3p selene som sitter i våre biler.
Noren som forresten veit om det er tuv papirer på JT 3"?